Hoe moeilijk is een Seiko caseback openen

Pijnlijk… ben benieuwd naar de reactie!

Belachelijk!
En dat ook nog eens dóór Seiko zelf!?

Sowieso opvallend hoevaak er hier foto’s worden gepost van beschadigde horloges die door incompetente idioten worden “geopend” :unamused:

7 likes

Haha Paul, je hebt geluk dat ik er nooit eentje voor jou ga bouwen :sunglasses:

@anon50762135EV, voor de mod die ik eind januari ga bouwen voor je zal ik even langs een professional gaan voor een leuke gravure. No joke…je gaat huilen.

Groetjes,
HanTrektNooitAanHetKortsteEindDavinci.

2 likes

Ik verheug me op het draadje wat dat gaat opleveren :smile:

2 likes

Tranen :joy:

Bedankt voor de tip! :grin:

3 likes

Zo te zien heeft Scissorhands een Japanse werkgever gevonden.
Wat erg dit.

En dan gewoon zonder enige opmerking retour klant?
In mijn geval zou dat tot een naamswijziging leiden.

Wat een ramp , ik zou woest zijn !
Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die denken dat de achterkant van de kast er niet toe doet .

Over de caseback nog; Even bellen maandag in aanvulling op je telefoontje en rustig je verhaal doen. Ze zijn wel coulant, deze draad deed me deze schrijven:

Zielig. Meer kan en wil ik er niet over zeggen.

Seiko repareert toch ook Breiting… en meer?

#kouderillingen

Ik durf te vragen: Wat bedoel je met zielig? Mijn teleurstelling of het prutsen van Seiko?

Ik heb een mail teruggekregen. Zij vinden het erg vervelend dat het horloge zo beschadigd is. En zij vragen of ik het horloge nogmaals wil toesturen ter beoordeling (terwijl de foto was bijgevoegd…) en om te kijken wat er mogelijk is om het op te lossen.

Ik snap ook dat als ik dat niet doe ik hen ook de kans niet heb gegeven om fouten te herstellen, maar ik zie werkelijk waar niet hoe zij dit kunnen herstellen zonder diep te polijsten… en daar heb ik geen zin in. Dus ik stuur mijn horloge niet nogmaals op en neem de schade op de koop toe. Het enige dat mij nog “pleziert” is dat ik de mensen hier heb kunnen laten weten dat Seiko Nederland mensen op de reparatieafdeling heeft lopen die gewoon prutsers zijn.

Case(back) closed, maar mét schade…

Ik zou het terugsturen. Misschien zetten ze er een nieuwe caseback op.
En anders hou je je caseback :slight_smile:

Terugsturen en als ze het niet kunnen fixen, moet je een nieuwe krijgen.

Lame. Diegene die zoiets doet merkt dat toch ook wel. Eigenlijk moet een horloge voordat die teruggestuurd word nog even gecheckt worden door iemand anders of er geen beschadigingen zijn ontstaan. Tsja.

Denk dat ze een schroevendraaier met hamer hebben gebruikt om hem nog net even wat vaster te tikken.

Het verprutsen van jouw Seiko, door Seiko, Erik. Ook ik zou daarvan pislink van worden. Groet. Richard.

1 like

Ik zou het horloge tóch terugsturen!
Ze kunnen vast nog aan reserve onderdelen komen en zodoende je horloge perfect repareren?!

Dat ze je halve klok wegpolijsten is slechts jouw aanname! Ik zou ze de kans geven hoe vervelend het ook is! :neutral_face:

Mijn eerste service bij Omega was “niet perfect” (lees:slordig) In de rebound horloge weer 6 weken moeten missen maar vervolgens werd alsnog perfectie geleverd…het is de moeite van het wachten waard!

En geef ze de kans! :smirk:

1 like

+1