Iemand enig idee?
Er zit een gek haakje aan vast, nooit gezien…iemand bekend met dit systeem? Of moet ik dit haakje gewoon kapot trekken en een normaal pinnetje erin doen?
Iemand enig idee?
Er zit een gek haakje aan vast, nooit gezien…iemand bekend met dit systeem? Of moet ik dit haakje gewoon kapot trekken en een normaal pinnetje erin doen?
Dit lijkt als een pin die er in is gedaan om de laatste schakel vast te houden
Moet normaliter een pushpin doorheen
Weet niet zeker of deze band uberhaupt past
Is wel handig opgelost !
Oude spijker.
Ja ik zie nu dat deze net te breed is. Gok een mm
Ik zou er als koper niet blij mee zijn.
Tandestoker was beter geweest dat laat ook geen krassen achter.
Ja ach, het heeft niet geleid tot krassen en ik ben niet zo moeilijk
Helaas is het aanzetstukje iets te breed. Weet iemand of dat ergens apart te koop is in 20 mm?
Hahaha!
Is vast van iemand die ooit de end link is kwijtgeraakt.
Geen halve maatregelen
Vast en zeker !
Als de end-links te breed zijn, dan is de hele band vaak te breed. De kans dat de end-links van zomaar een stalen aftermarket band goed passen is natuurlijk vrij klein.
Bij veel Certina’s moet de pushpin door de endlink en de eerste schakel van de band.
Dat gebogen ijzertje moet er dus uit en daar komt je pushpin.
Yes thanks, dat is opgelost. Inmiddels zit ik met het probleem dat de endlink een milimeter te breed is helaas. Ik denk dat ie 21 of 22 mm is, ipv 20. Ik weet niet of het mogelijk is alleen de endlinks te vervangen.
Daar komt meer bij kijken dan alleen de breedte dan de endlink.
Het is ook afhankelijk hoever de pushpin in de case naar voren of naar achter geplaatst is.
Je kan altijd een band met rechte endlinks nemen dan is het makkelijker. Maar ziet er wel minder uit.