Hoe oud moet je wezen om een horloge te dragen?

Tsja , kreeg mijn eerste horloge voor mijn 10 verjaardag ik meen een anker.
Weliswaar niet zo’n kostbare als deze.

de tijds aanduiding heeft op die leeftijd mi meer waarde dan de behuizing van het horloge. Door een kind een stabiele opvoeding te geven denk ik dat tijdsbepaling een groot iets is.Orde en regelmaat worden mede door de tijd bij gebracht. In welke behuizing of met welke kleur wijzers dat gebeurd,…tsja ieder zn keus!

De AS voor een 9-jarige vind ik niet nodig. Een leuk, kleurig kinderhorloge kan echter prima…

taaiewillem Schreef:

Koop voor haar een replica van ca. 150 Euro

Pas op Willem:D Dit is reden voor royement:D:D

Is een leuke Fick-Flack iets?

Mijn dochter van 4 heeft haar eigen flikflak (en 4 is nog te jong…) Ik kon het proberen maar eigenlijk doet het haar niets. Ze wilde hem wel graag hebben maar dragen ho maar…:frowning:

Jonge geleerd is oud gedaan.

Ik ben zelf horloges interessant gaan vinden toen ik als jochie Knight Rider keek. Het was toen nog een gimmick om zo een digitaal horloge met allerlei functies erop te hebben. Gelukkig was digitaal en quartz toen al goedkoop.

Dus je kunt best vroeg beginnen, maar ik zou ook zeggen, wie het kleine niet eert…
Op die leeftijd zou ik zeker beginnen met een goedkoper horloge. Een flikflak of swatch met leuke kleurtjes is waarschijnlijk ook een hoop lol voor je dochter.

Ja zoals jullie er over denken doe ik het ook.
Ze heeft al een leuke collectie van een stuk of 10 .o.a Hana Montana en Hallo Kitty.
Misschien wel leuk om een topic te beginnen.Kijken of het mag en wort het jong jong 9 haha

Er zijn een hoop leuke vintage horloges in omloop die vanwege hun kleine diameter prima om een kinderpols passen.
Reken maar dat ze daar best wel bekijks mee hebben.

gr Ron