En toch blijf ik het een nogal drastische regel vinden …
Kan je dan gewoon de registratieprocedure niet wat meer ‘sluitend’ maken en zo de mensen met minder goede bedoelingen afschrikken ?
En toch blijf ik het een nogal drastische regel vinden …
Kan je dan gewoon de registratieprocedure niet wat meer ‘sluitend’ maken en zo de mensen met minder goede bedoelingen afschrikken ?
Hier is al een langdurige discussie en een poll over geweest.
Dit was de uitslag.
Het was of dit, of een afsplitsing van het forum.
Dat zou erger zijn geweest…
En iedereen kan gewoon kopen, daar is niks in veranderd…
Als je hier al wat langer rond zou hangen, zou je het veel beter begrijpen denk ik.
En zoals je zegt, er zijn genoeg andere plaatsen om te verkopen en daar komen een hoop van ons ook.
Kan je dan gewoon de registratieprocedure niet wat
meer ‘sluitend’ maken en zo de mensen met minder
goede bedoelingen afschrikken ?
Hoe sluitend wil je het hebben?!
De meeste forumleden zijn het eens met de moderatoren:
Overigens zijn forumleden die minder goede bedoelingen bleken te hebben, ook ooit hier binnengekomen met een mooie post en/of sympathieke reacties.
Het ene forumlid zal dus een of meer dagen moeten wachten tot de moderatoren tijd hebben om hem/haar groen licht te geven.
Een ander zal (soms ruim 5 maanden) moeten wachten tot hij/zij aan de criteria voldoet.
Er zullen, ongeacht waar of wanneer, altijd mensen zijn die bij het invoeren of wijzigen van regels ‘onder de streep vallen’. Dat is onontkoombaar.
Moet zelf ook nog even wachten tot ik mag verkopen, maar vind het een goede, begrijpelijke en noodzakelijke maatregel. Ga dus vrolijk mijn tijd uitzitten en koop eerst wel leuks.
Het forum is er voor de discussie over horloges, het verkoopgedeelte is er voor de leden die aktief deelnemen aan het forum en iets uit hun collectie kwijt willen. Als je hier lid bent geworden om te verkopen ben je sowieso aan het verkeerde adres, want mensen die geen behoorlijke bijdrage aan het forum leveren buiten het verkoopgedeelte mogen (voortaan) niet (meer) op het verkoopgedeelte posten. Als je dringend van je horloge(s) af wilt is er altijd nog http://www.marktplaats.nl.
Wat is het hier ineens stil.
Heeft iedereen inmiddels het predicaat ‘goedgekeurd’?
Wat mij betreft hulde aan de moderatoren voor de toch snelle verwerking van een grote hoeveelheid aanvragen.
Groet,
Flip.
Gefeliciteerd met onze nieuwe Horlogemarkt een fantastich initiatief zo houden we de boel hopenlijk netjes en transparant.
De mensen die er pas bij zijn die moeten gewoon even doorbijten
Door al het gemodereer heb ik zelfs al vragen gekregen of ik er uberhaupt nog wel ben.
Heb gemerkt dat als je alles moet lezen, de behoefte en tijd om te reageren afneemt.
Deze post is dus redelijk uniek!!
Vind alle reacties op “niet goedgekeurd en uitgesteld” wel leuk.
Het is wat Henrik hierboven al schreef: Back to basics.
Het forum is een ontmoetingsplaats voor horlogeliefhebbers. Al zij iets kwijt willen uit hun collectie is voor hen ooit besloten een platform ernaast te scheppen; het verkoopforum. Leden die alleen daar komen zijn beter af op marktplaats.
Het voelt (voor mij in ieder geval) als koffiedrinken bij de Albert Heijn. De koffie is voor klanten tijdens het boodschappen doen en niet voor mensen die koffie komen drinken en achter de kassa langs weer vertrekken…
En nu ga ik weer uitstellen, afkeuren, modereren en lezen.
En dat als vrijwilliger… :+
[quote]En nu ga ik weer uitstellen, afkeuren, modereren en lezen.
En dat als vrijwilliger…[/quote]
En het wordt weldegelijk gewaardeerd (tu)
Groeten,
Martin
En ik ben het volkomen met je eens,voor diegenen waar de hooftmoot alleen
verkopen is moeten niet zeuren.
GR harb
En nu ga ik weer uitstellen, afkeuren, modereren en lezen.
En dat als vrijwilliger…
alle respect voor dit werk zonder jullie op de achtergrond staat dit horloge snel stil en is de tik eruit.(tu)(tu)
En als het kopen is??? ik heb bijna al mijn aanwinsten hier vandaan.