Hoe posten in de sectie '(ver)kopen en ruilen'?

Ik wil één van mijn TAG HEURS te koop aanbieden in de sectie ‘(ver)kopen en ruilen’ op dit forum.

Doch, als ik een nieuwe discussie tracht aan te maken krijg ik volgend bericht :‘Sorry, u heeft geen toestemming voor het posten van berichten in dit forum’

Wat doe ik fout aub ???

TIA

Er worden sinds enkele dagen nieuwe regels gehanteerd. Je moet namelijk in een ‘groep’ geplaatst worden om te kunnen posten in het horlogemarkt.nl gedeelte.

Zie hier:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,233333] [ horlogeforum.nl

Bedankt voor de info …

Kan het langs een kant wel begrijpen … maar 6 maanden is toch wel behoorlijk lang.

Ik ga in elk geval geen 6 maanden wachten om mijn horloge te verkopen.
Dus deze regel heeft tot gevolg dat de goede mensen van dit forum nu niet de kans zullen krijgen om mijn TAG HEUER te kopen … IMHO een verlies - verlies situatie :sunglasses:

Maar goed, er zijn nog ander forums en sites om dingen te verkopen.
Toch jammer …

Misschien jammer, maar dit is juist gedaan omdat er teveel one day fly’s horloges kwamen verkopen of valse waren aanboden.
Dit is puur bescherming voor iedereen.
Jammer dat het moet, maar wel begrijpelijk…

Ik snap de maatregel helemaal. Vanochtend liep ik er zelf ook tegenaan toen ik twee horloges te koop wilde zetten, maar gelukkig had ik binnen no time permissie om ze te plaatsen.
Eigenlijk vind ik het wel een goede maatregel, precies om de redenen die Marco aangeeft.

Had toevallig eergister de nieuwe regels door zitten lezen. en kan me beide kanten inbeelden. Het zal inderdaad het verkoop deel een stuk ‘schoner’ houden. zeker omdat er een positieve bijdrage moet zijn geleverd op het forum en zes maanden lid. dat is toch een status die je niet in een paar uur opzet. Aan de andere kant de mensen die hier binnen een paar maandjes zich helemaal thuis voelen zullen zich minder fijn voelen bij deze regels, maar op lange termijn er hopelijk geen moeite mee hebben.

@slider@7 succes met de verkoop

+1 (tu)

MVG,

Morse.

Je moet je lidmaatschap aanvragen voor de verkopersgroep, als die goedgekeurd wordt ,binnen de 24 uur, kan je weer verkopen… lees even de sticky post boven aan het verkoopsforum…

Dan hebben ze het zeker druk.

Als ze het druk hebben staat er denk ik ‘NIET GOEDGEKEURD’, zo stond het bij mijn net nadat ik het aangevraagd, ik werd er toen ook een beetje ongerust van… :smiley:

amaille Schreef:

Heb ik gedaan en het resultaat is: UITGESTELD

Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je even terugkijkt naar die toestand met jou in juli 2008…

Wel grappig: nu staat er “Niet goedgekeurd” bij mijn aanvraag. Komt op zijn minst wat (klant)onvriendelijk over…

hans

Bij mij ook. Maar als het alom gerespecteerde forum lid ‘hcptdg’ ook afgewezen is, is er nog hoop ! :wink:

mvg,
Niels

amaille Schreef:

@2006 daarom gaat deze forum naar z’n grootje door
types zoals jij. Het negatief-gehalte schiet weer
omhoog. Je moet wel trots zijn.

Ach kom Antoon,

Je hebt toen op een weloverwogen manier afscheid genomen omdat je het niet kon hebben dat je de limited niet mocht verzorgen.
Er ontstond toen een hele discussie en de speculaties waren niet van de lucht.
Vervolgens heb je zelf nog even voorgedaan als ene Debit in dat topic met hetzelfde ip adres.

Na 2 jaar kom je terug met het aanbod om 10 tal gratis horloges te verloten als of er NIKS gebeurd is,wel erg slim met het oog op het verleden.

Persoonlijk had ik een stuk netter gevonden als je even had geschreven dat je toen verkeerd zat en daarvoor je excuses aanbiedt.
Je moet niet vergeten er zijn toen een hoop mensen over je heen gevallen een sorry lijkt mij daarvoor op z`n plaats.

Maar goed zo zou ik het doen en jij blijkbaar niet…

nog niet goedgekeurd, of ‘in behandeling’ komt wat klantvriendelijker over :slight_smile:

Slider@7 Schreef:

Ik ga in elk geval geen 6 maanden wachten om mijn
horloge te verkopen.
Dus deze regel heeft tot gevolg dat de goede
mensen van dit forum nu niet de kans zullen
krijgen om mijn TAG HEUER te kopen … IMHO een
verlies - verlies situatie :sunglasses:

Maar goed, er zijn nog ander forums en sites om
dingen te verkopen.
Toch jammer …

Nee, voor het forum als geheel een winst-situatie.
Het was - helaas - nodig. Ik vind het een goede nieuwe regeling!

2006 Schreef:

amaille Schreef:

Heb ik gedaan en het resultaat is: UITGESTELD

Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je even
terugkijkt naar die toestand met jou in juli
2008…

Niet echt nodig om dit weer op te halen lijkt mij…

Er staat bij mij ook "niet goedgekeurd"
Ik had al een mail gestuurd, maar vermoed dat ik me wat vroeg zorgen heb gemaakt.
Groeten,
Marijn

hcptdg Schreef:

Wel grappig: nu staat er “Niet goedgekeurd” bij
mijn aanvraag. Komt op zijn minst wat
(klant)onvriendelijk over…

hans

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
Als ik goedgekeurd word (ben), dan jij zeker :slight_smile:

Als jullie gaan betalen voor het gebruik van het forum zijn jullie klanten en worden de moderatoren klantvriendelijk :wink: Dus laten we dat maar niet doen :smiley:

Ik heb in de regels voor aanmelding er inmiddels bijgezet dat je tot je aanvraag is bekeken door een moderator op “niet goedgekeurd” staat, ik kreeg namelijk allerlei emails en pb’s van beledigde leden.

Antoon heeft het gebouw inmiddels op eigen verzoek weer verlaten. Zijn horloges zullen zo rond de donkere decemberdagen worden verloot voor een goed doel.