De hobby is een beetje bij beetje aan het groeien en ik ben op zoek naar een leuke manier om mijn horloges uit te stallen.
Deze week een paar van die plastic beugeltjes besteld maar dat ziet en niet uit natuurlijk.
Sfeerloze foto om dit een beetje kracht bij te zetten!
Nu zat ik te denken om tegen die lege witte muur iets te maken van hout waar je die losse beugeltjes in kan zetten zodat het er ook leuk uitziet, iets van een schap of plankje, misschien iets om een aantal horloges plat tegenaan te hangen? mogelijk verlichting om extra op te lichten??
Anderen hebben hier vast al meerdere succesvolle pogingen gedaan om iets leuks voor zichzelf te creëren, Ik zou ze heel graag willen zien!
Leuk idee, vind het altijd bewonderingswaardig als mensen dit soort displays zelf maken!
Denk dat je wel moet oppassen dat als je het ophangt, het door trillen (deur die dicht slaat etc.) niet alles eruit lazert. En wellicht dichtmaken zodat ze niet helemaal onder het stof komt te zitten?
Ik heb een oud houten vitrinekastje waar één van mijn horlogedozen (met glas) in past. Plus nog wat horloges los of in een horlogerol op de andere planken. Ik ben nog zoekende naar de ideale setting, dus ik ga dit draadje volgen. Maar mijn tip is om een horlogedoos met glas in een vitrinekast te plaatsen als display.
Een horlogedoos heb ik natuurlijk ook al, maar die ligt eigenlijk in de kast waar ik er in de ochtend eentje uitpik om te dragen.
Voor op mijn hobbykamer waar ik graag aan horloges werk ben ik aan het zoeken naar meer sfeer, en een mooie plek om alle horloges en bijbehorende spullen uit te kunnen stallen.
Zodat ik vaker op mijn gemak naar kan kijken.
Helemaal leuk.
Zou het zelf nooit doen maar vat em wel.
Die clips functioneren prima en de sfeer erom heen die komt vanzelf wel.
Je doet het toch nooit goed in 1 keer.
Dus doe het in 2 keer.
Of nog beter besteed er elke dag 5 minuten aan.
Komt goed.
Mooie presentatie heb je daar gemaakt!
Tip van de verichting ga ik zeker meenemen.
Mijn horloges zijn voor mij waardevol en ik ben trots op elk exemplaar wat ik zelf service, qua geldwaarde valt dat dan weer reuze mee. Het hoeft niet zwaar achter slot en grendel.