Hoe reageren op bericht?

Was ik niet lief dan? :man_shrugging:

heel vriendelijk

en duidelijk

3 likes

Kan iemand hier wel op reageren? Ik zie de ‘bericht’-button niet in het profiel van deze gebruiker. Vreemd? Bij anderen wel.

@Grol heeft waarschijnlijk “Toestaan dat andere gebruikers mij privéberichten en directe chatberichten sturen” (bij ‘Profiel’ > ‘Voorkeuren’ > ‘Gebruikers’) uitgezet …

Handig als je iets te koop hebt staan!

controlling-laugh-laughing

2 likes

Hah, ik dacht al dat m’n trustlevel een duikvlucht had gemaakt ofzo. Thanks Junior. @Grol als je dit leest, ik zat met een schuin oog naar die witte casio te kijken :grimacing:

1 like

@dotx, hij is weer bereikbaar.
Ik had Jur ook even getipt met bovenstaande en kennelijk kon die @grol wel bereiken…

1 like

@Cal219 Ik ben geïnteresseerd in je Junghans Meister Chronoscope, maar kan helaas nog geen bericht sturen (te kort lid), zou je me een bericht willen sturen? Alvast bedankt!

2 likes

:white_check_mark:

@Hamari - ik heb interesse in je Seiko SPB213, ik kan je alleen helaas nog geen PB sturen. Zou je mij een berichtje kunnen doen?

Thanks alvast!

1 like

@Horloge24 Hoi Andre, ik wil misschien de wijzerplaat van mijn Santos Galbee 2319 laten vervangen, en indien nodig onderhoud laten uitvoeren. Na positieve berichten te lezen hier op Horlogeforum vroeg ik me af jij hier mogelijk iets in kan betekenen. Ik ben alleen te kort lid om je een privé bericht te sturen, vandaar via deze weg. Zou je mij een bericht kunnen sturen? Dan kan ik eventueel het e.e.a. verder toelichten. Hoor graag!

@Mpaj kan je mij een bericht sturen aub ivm de 3510.50? Ik ben nog te recent lid om een bericht te sturen.
Alvast bedankt.

Niet löllig bedoeld. Maar volgens mij had jij allang TL-1 kunnen zijn -en dus berichten kunnen versturen- als je wat actiever was geweest. Ik baseer dit op je stats. Ook een tip voor andere (relatief) nieuwe leden: doe lekker mee! Is veel leuker en daar is dit forum voor! :person_shrugging: :+1:

5 likes

@Bart1981 Zou je mij een berichtje kunnen sturen, heb interesse in de Omega Seamaster White en heb zelf een Rolex Datejust 41 groen. Ik ben recent lid, kan je helaas nog geen PB sturen, dank.

AlainV, zou je contact met mij willen opnemen?
Dank,
Robert

@AlainV kassa aub

2 likes

Ik als nieuw lid zou graag in contact komen met @VriesKou
Kunt u mij een bericht sturen?

1 like

Goedemiddag @rorymoer,
Ik heb interesse in de [Seiko alarm chrono][Seiko 7T32-7C60] die u te koop heeft staan. Doordat ik nog maar kort lid ben kan ik zelf nog geen PB sturen vandaar dat ik het even op deze manier doe.
Ik zie uw bericht tegemoet,
Mvg,
Nick

Beste @bkbracing ,

Ik heb interesse in jou aansteker mocht deze nog beschikbaar zijn zou je mij dan een PB kunnen sturen.

Vriendelijke groet,

@KBKRacing

@Hans06 zou je mij een berichtje kunnen sturen?

@Seumpie Zou je mij een berichtje kunnen sturen?