Hoe reageren op bericht?

Hoe kan je op een verkoop advertentie reageren?

2 likes

Dat mag niet. Je moet een prive bericht sturen naar de verkoper

1 like

Door op de naam van de verkoper te klikken en dan een bericht te versturen! Je bent echter te kort lid om dat nu al te doen.
Om welke advertentie gaat het?

1 like

Door even de regels te lezen.

Zoals gezegd ben je te kort lid om een PB te sturen. Je kan de verkoper even in onderstaand topic taggen.

2 likes
2 likes

@Cal219, je hebt een klantje voor je Seiko! :wink:

Zo @JasperG, nu even wachten. Hij gaat vast wel reageren.

5 likes

Thanks Junior! PB verstuurd.

3 likes

Bedankt voor de hulp iedereen!

2 likes

@anon64989916EV

Ik heb interesse in het Seiko sfp608p1 horloge. Zou jij mij een privé bericht willen sturen alsjeblieft?

1 like

@dao ik heb interesse in de seiko snk805; zou je mij een bericht willen sturen?

1 like

@Richard1 Hi,
Richard ik zag een horloge op je pagina en zou die graag willen hebben zou je contact met me kunnen op nemen?
Groetjes,
Herman

Hi all, ik ben net lid en heb intresse in een citizen titanium die te koop staat Citizen BN0200-81E, maar ik zie dat je niet kan reageren op de horlogemarkt en ik ben nog babylid en kan geen berichten sturen aan Paul-V. Of ik doe iets verkeer natuurlijk , dan hoor ik het ook graag.
Gr Aeneas

1 like

Met een tag ziet hij het wel, @Paul-V

3 likes

Dankjewel :wink:

1 like

Ik heb je een berichtje gestuurd en ga ervan uit dat je daarop dan wel zal kunnen antwoorden :wink:

1 like

Geachte
Als nieuwe gebruiker kan ik geen privé berichten sturen of antwoorden…
Nu was ik geïnteresseerd in een Seiko die op deze site staat geadverteerd… hoe kan ik toch met deze verkoper (Daniels) in contact treden?..

@Daniels

Heb je een berichtje gestuurd volgens mij;-)

@anon55799749EV graag contact svp

@Spectre Hi Lars! Ik zag je SPB143 te koop staan in het horlogemarkt gedeelte en daar heb ik interesse in. Omdat ik pas recent lid ben geworden van HF kan ik nog geen pb sturen. Zou je mij een berichtje willen sturen? :slight_smile:

1 like