Hoe reageren op bericht?

@Martijn Ik ben net lid op dit HF en kan helaas dus nog niet reageren op je post van de Bulova. Wil jij mij een berichtje sturen? Tnx!

1 like

@Ridgeback Ik ben net lid hier maar heb interesse in je Casio LCW-M100DSE-1AER Lineage.
Stuur je me een PB? Thx!

1 like

@Gialova2015 , ik ben geïnteresseerd in uw santos! Kan ik u op een ander “platform” contacteren?

@ForgottenDecay, ik ben juist lid geworden hier en ik ben geïnteresseerd in uw Gevril potente. Kunt u mij contacteren aub

Ik zou je bericht met email even verwijderen. Heel internet leest mee.

1 like

Ik zal even kijken hoe dat moet,ben hier niet zo handig mee.
Wel bedankt voor de tip.

2 likes

Op de 3 puntjes naast het bericht klikken en dan op het vuilnisbakje.

Edit: laat maar, je hebt het al gevonden zie ik :sweat_smile:

2 likes

Dit is echt een van de beste topics , i ilove it

2 likes

@AZkiel2517 ik heb interesse in uw tintin horloge. Maar kan helaas nig geen pb sturen. I.V.M het recent aanmaken van mijn account.

Wilt u mij een pb sturen?

@Cal219 Heb interesse in de door jou aangeboden G-Shock, maar mag nog geen bericht versturen. :slight_smile:

ik ben opzoek naar: Seiko Turtle. Strapcode (Militat) Jubilee. Deze staat te koop bij johnb, hoe kom ik in contact met hem?

@JohnD
ik ben opzoek naar: Seiko Turtle. Strapcode (Militat) Jubilee. Deze staat te koop bij johnb, hoe kom ik in contact met hem?

@zupermeister Ik heb interesse in de Cartier Santos graag kom ik in contact met u! Ik heb een account aangemaakt maar helaas nog te kort lid om een PB te sturen. Met vriendelijke groet, D

1 like

Ik heb hem even door gestuurd :+1:t2:

Bedankt Seumpie!

Ik was er alleen niet van op de hoogte dat leden een voorkeur hebben om de horloge te verkopen aan leden die langer lid zijn, helaas!

Dat betekend dat ik langer lid zal blijven zodat ik in de toekomst wel een vergelijkbaar horloge kan kopen.

Mvg.

1 like

Succes :+1:t2:

1 like

@Noud ik heb interesse in de door jou aangeboden Christopher Ward C65 Trident Vintage MK II helaas nog te kort lid om een PB te kunnen sturen. Zou je contact met mij kunnen opnemen? Alvast bedankt!

@Phyl ik zou graag in contact komen met betrekking tot de aangeboden Precista PRS-10, helaas ben ik nog maar kort lid, en kan daardoor nog geen PB sturen.

@TurningKnobs ik zou graag in contact komen over de blackbay

@TiBrew Ik heb interesse in de door jou aangeboden longines Hydroconquest 39mm, doordat ik nog maar recent lid ben kan ik echter nog geen pm sturen, zou me eventueel kunnen contacteren?
Alvast bedankt!

1 like