Hoe reageren op bericht?

@Bob4160 ik heb interesse in je CW. Ik kan jou geen PB. Kun jij mij even berichten?

@Jorrieeee Ik heb interesse in de aangeboden speedmaster op de horlogemarkt! Ik ben pas net lid en kan daarom geen bericht sturen… Zou je mij een pb willen sturen als het horloge nog beschikbaar is?

1 like

@Vincent ik ben net nieuw op het forum dus kan u helaas nog geen pb sturen, echter heb ik veel interesse in de door u aangeboden Tissot, zou u mij een pb kunnen sturen?

@_koen Hi Koen, ik heb interesse in je Seiko Tonneau horloge. Helaas ben ik nog te kort lid om je een privébericht te sturen, ik kijk al lang rond op het forum maar heb nooit de neiging gehad me aan te melden tot nu toe. Beetje onhandig die wachttijd, maar vast niet zonder reden. Het is een omweg om op deze manier in contact te komen maar ik hoop dat het werkt.

Wil je mij een privébericht sturen? Ik ben bereid je vraagprijs te betalen.

Hoor graag!

@Gisae, Geweldige alpinist! Al lang op zoek naar deze variant. Zou je mij een bericht kunnen sturen? Zoals velen ben ik al langere tijd het forum aan het afstruinen, echter sinds kort pas een account aangemaakt. Hopelijk kunnen we op deze manier in contact komen!

@M.Koert vanwege de Squale die je in het verkoopdeel hebt gezet ben ik van eeuwig gluurder toch maar officieel forumlid geworden. Ik ben echter te kort lid om je een PB te sturen, zou je mij misschien een PB willen sturen m.b.t. de Squale?

Groetjes!

1 like

Helaas kan ik vanwege het nieuwe lidmaatschap geen privebericht sturen ondanks mijn interesse op de advertentie van de Seiko SZSB016. Kan je mij mogelijk een bericht sturen? Ik begrijp dat het dan wel kan!
Groetjes, Uurwerker

@koekoek Kassa 3!

1 like

Ik zie dat ik de advertentie nog vergeten aan te passen en nog niet op verkocht had gezet. Excuses.

1 like

Ahh now I get it…I am to new a member to send PM´s. If you @blastajp see this could you contact me about the Omega 176.005 - Thanks!!! Best regards Thomas Pedersen

Hi @willemC.

Ik ben nieuw hier en kan niet reageren op je advertentie. Ik heb interesse in je black bay 58.
Kun jij mij een berichtje sturen?

Mvg Giuseppe

1 like

Goeienavond @Cas86,
Zou je mij een privebericht willen sturen over de PRX 35? Net nieuw op het forum, maar zeker geïnteresseerd.
Alvast bedankt.

1 like

Beste @RTM94 te @RTM
Zou u mij kunnen contacteren omtrent het Delft Watch Works horloge?

De heren van de Podcast Mannen van de Tijd hebben zijn al zo aardig geweest om contact met u te zoeken voor mij.

Ik ben nieuw op het forum en kan daarom geen prive bericht sturen.

Alvast bedankt!

1 like

Beste,

Ik heb inderdaad van Podcast mannen bericht gehad maar ze ook meteen teruggemaild dat ik hem al had verkocht voordat hun mij hadden contact. Helaas heb ik hem dus al een paar dagen verleden aan een mede forumlid… hij a hem vandaag thuis ontvangen.

Excuus en ik hoop dat u hem ergens anders op de kop weet te tikken.

Fijne dag en vriendelijke groet,

Robin

Beste @Hornet

Is het van Delft Watch Works horloge nog beschikbaar?

Het is de tweede Delft Watch Works op korte tijd die wordt aangeboden op het forum. Ik heb al sinds de release op zoek naar het horloge maar loop hem steeds net mis!

Ik zou er graag meer voor betalen dan de vraagprijs!

Ik ben pas nieuw op het forum en kan daarom helaas nog geen Privé Bericht sturen, mijn excuses daarvoor!

Alvast bedankt!

1 like

@Ady,

Ben nog te kort lid om een PB te sturen over de tissot die je te koop aanbied.

Zou je contact met me op kunnen nemen?

Dankje

2 likes

Ik heb je een pb gestuurd, als het goed is kan je die openen en antwoorden, mocht het niet lukken, laat maar even weten

1 like

@Meistersinger : zou u mij een PB willen sturen, dit lukt nog niet omdat mijn account maar 2 dagen oud is, ik heb interesse in je omega aqua terra

Alvast bedankt

1 like

@Antwerp_watch ik ben pas sinds een week lid van het forum en kan u dus geen PB sturen betreffende de door u aangeboden Kaki Field. Zou u mij een PB willen sturen?

2 likes

Hey @ReizendeOomRoel , Ik ben sinds vandaag pas lid en zou graag in contact met je komen m.b.t. je Vesuviate Attivo-Chrono . Kan je me aub een PB sturen.

Alvast ontzettend bedankt.