Hoe reageren op bericht?

Heb je een bericht gestuurd.

Goeiedag, Ik ben nieuw op het forum vandaar dat ik momenteel geen prive bericht kan sturen vandaar dat ik het zo doe. @Dannyboy Ik had intresse in een horloge die u te koop heeft staan zou u mij een persoonlijk bericht kunnen sturen?

Mvg,

@Bramdijkstra, we hadden een deal echter kom je deze niet na.
Slechte start als nieuwkomer.

9 likes

Hallo @Gisae

Ik heb interesse in uw Casio G-shock DW-5800BB met stalen band/case en hydromod.
Alleen ik kan u geen bericht sturen omdat ik nieuw ben op het forrum.

Groet, Wilco

Hi @Voskenaas , ik heb wellicht interesse in de Omega Speedmaster maar ben nog niet lang genoeg lid. Zou je me een PB willen sturen? Bedankt!

@Cheesert ik heb interesse in je Panerai bandje maar ben nog niet lang genoeg lid. Zou je me een PB willen sturen? Bedankt!

@Y1984 ik heb interesse in de Seiko Presage. Zou je me een PB willen sturen?

@slls zoals velen kan ik nog geen pb sturen omdat ik nieuw lid ben. Ik heb interesse in de Seiko 7A28 - 702A. Zou je mij een pb willen sturen?

Sorry. Bericht verwijderd en PM gestuurd.

1 like

Goedemiddag @Henkjan91,

Zou je mij aub een privƩberichtje kunnen sturen? Ik heb interesse in de PRX, maar ik heb het privilege van het versturen van privƩberichten helaas nog niet mogen verwerven.

Alvast bedankt!

@seelb : nog op de valreep dit jaar: ik heb interesse in je Tissot. Kun je mij een PB sturen?

@ronp Ik heb veel interesse in je speedmaster. Zou je me een PB willen sturen? (ik mag dat nog niet, nieuw lid van het forum, maar long time mee lezer)

1 like

Beste @koekoek, ik zou graag in contact komen wegens interesse in de citizen vintage daydate/datejust. Ben echter nog te kort lid voor een pb.

@Official_Timekeeper Goedemiddag :slight_smile: ik heb interesse in de Rolex die je hebt aangeboden op dit forum. Helaas kan ik nog geen pbā€™s sturen omdat ik nieuw lid ben. Zou je mij een pb kunnen sturen? :grin:

@Brambo ik heb interesse in Seiko Prospex Limited Edition SFJ005P1 4000 stuks. Ik zou graag contact met je willen opleggen maar vanwege een ieuw acc gaat dat nog niet
Gr

1 like

Pb gestuurd

1 like

Kom je eruit? Rechtsboven zie je een briefje daarop klikken en het wijst zichzelf

@dreski hey dreski, ik loop tegen hetzelfde probleem aan als de originele poster van dit topic. Ik ben een nieuw lid en mag nog geen pbā€™s sturen, maar wil graag je casio efr overnemen. Kan je contact met mij opnemen?

Ik weet ook niet of ik jou dan PBā€™s kan sturen?

Dit geldt ook voor mij:
Te kort lid om een bod uit te brengen op de advertentie van Meistersinger.

Graag hulp, advies
Alvast dank, Ben

1 like