Forumleden! Allereerst veel dank voor jullie inzichten waar ik al ruim anderhalf jaar wijzer van word. Het is bij deze dan toch tijd voor een eerste vraag, hopelijk is deze nog niet eerder behandeld (voor zover ik kan vinden niet)ā¦
Stel: Je bent je aan het oriënteren op een DJ zonder een echte voorkeur voor 4 of 5-digit referentie (andere specs hebben voorrang). Vanuit praktisch oogpunt is natuurlijk de quick set date een groot verschil en fijne bijkomstigheid. Hierover gaat ook mijn vraag: Met een non quick set lees je veel dat men na een bepaalde tijd het beu zijn om de datum altijd goed te moeten zetten⦠Enigszins begrijpelijk, maar dat zie ik mezelf juist wel iedere keer doen. Oftewel; Als ik bijv. 1 keer per week het horloge draag, loopt de datum de volgende keer +/- 4 dagen achter. Hierdoor ben je dus wekelijks de tijd behoorlijk aan het doordraaien, is dit af te raden? Of zeggen jullie; als je dat iedere week gaat doen, kies dan beter niet voor een non quick set?
Kortom, misschien een hele makkelijke vraag met een moeilijk antwoord, of precies andersom Het zal ongetwijfeld met de staat en service geschiedenis te maken, maar hopelijk snappen jullie mijn vraag!
Thanks!