Hoe spot je een FAKE Seiko SARB033 ?

1 like

Deze kwam al eens langs. Ging over een nep SARB op marktplaats maar ik kan het topic niet meer vinden.

1 like

Die marktplaats ad was ook vrij snel verwijderd dus je zal er niet veel meer aan hebben

1 like

YT filmpje is vrij nieuw, van 9 maart…

Klopt ik had hem daarin gepost.

O, OK die had ik gemist…

1 like

Maakt niet uit man, ik zie liever twee keer deze sympathieke man met een inleiding van acht seconden dan één keer die schreeuwlelijk die Omega’s ineens voor losers vindt en 40 seconden pretentieuze onzin voorafgaand aan het filmpje monteert. :slight_smile: :kissing_heart:

2 likes

Haha, fake Seiko = Feiko. :wink:

Er duiken er meerdere op op zowel marktplaats als tweedehands de laatste tijd.
Het verschil in afwerking is denk ik zelfs voor een leek overduidelijk :man_shrugging:

1 like

:sweat_smile:feiko

Ik heb even gecheckt maar we hebben gelukkig geen lid hier dat @Feiko heet…

1 like

Sijko op de wijzerplaat? Is fake!

:wink:

Wilde gok dat je urban gentry bedoeld? Dat van die Omega’s weet ik niet maar die pretentieuze intro herken ik wel :joy:

1 like

Nee, ik doelde op deze man.

Buiten Horlogeforum is mijn wereld vrij klein en hier kom ik pas net kijken. Van ‘Urban Gentry’ heb ik nooit gehoord, dus dat stop ik nu in de zoekmachine.

edit: Ik ben gewoon keihard aan het liegen! :upside_down_face: Ik heb wel eens een filmpje van Urban Gentry gezien. :joy: En dat vond ik eigenlijk heel leuk. Ik heb gelijk z’n intro even gekeken en dat vind ik ook leuk. Is een beetje die kritieke grens van 30 seconden denk ik. Daarbij is het gewoon best een leuk intro met vloeiend een paar leuke plaatjes die in elkaar overlopen. Niet bot fragmentjes achter elkaar gemonteerd “kijk een auto, kijk een horloge, je kunt het nauwelijks zien want ik film het echt ruk, maar het is hier wel en je moet vooral mij daarom gaaf vinden.”

1 like

Ja, Archie was m’n 2e gok geweest… Wat een malloot

1 like

Urban gentry is oprecht best leuk. Grote seiko fan

1 like

4 likes