Hier bedoel ik mee, je mag het toch dragen om bv: Te gaan werken in de logistiek of is deze enkel te dragen, als je een bureau werk doet ?
En wat sporten in de gym?
Over het zweet gaan we zwijgen, dat is hoe dan ook niet echt verstandig…
Hier bedoel ik mee, je mag het toch dragen om bv: Te gaan werken in de logistiek of is deze enkel te dragen, als je een bureau werk doet ?
Over het zweet gaan we zwijgen, dat is hoe dan ook niet echt verstandig…
Een automaat is ook prima te dragen in de logistiek of andere bezigheden.
Ligt er natuurlijk wel aan wat voor één een dress watch lijkt mij niet verstandig.
Een duiker zal goed dienst kunnen doen bijvoorbeeld.
Het zal alleen oppassen zijn ikzelf heb meerdere keren meegelopen in de logistiek en als er haast is bij het laden dan worden de rolcontainers weleens
met een rotgang doorgegeven.
Waarbij je klok dan wel eens een flinke tik mee kan krijgen als je misgrijpt.
Hoop dat je hier wat mee kunt.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Dit automaatje heeft een jaar of 10 aan mijn pols gehangen tijdens werken,sleutelen,verbouwen en al zo meer.
De buitenkant zit vol krassen maar het uurwerk tikt nog lustig door.
Dus een automaat is sterk zat maar of het er mooier van wordt is een ander verhaal.

met vriendelijke groet,
Aad
Hier bedoel ik mee, je mag het toch dragen om bv:
Te gaan werken in de logistiek of is deze enkel te
dragen, als je een bureau werk doet ?
Ik weet niet precies wat de werkzaamheden zijn, maar wat “hak en zaagwerk” houdt mijn Seiko automaatje het best uit. Zou dan wel kiezen voor een model, wat niet zo krasgevoelig is.
Als je maar niet de hele tijd mee gaat boxen. Maar wat fitness moet ie kunnen hebben.
Over het zweet gaan we zwijgen, dat is hoe dan ook
niet echt verstandig…
Gewoon goed afspoelen en om de “zoveel” tijd nieuwe pakkingen mocht je twijfelen naar een WR testje.
Ik ben zelf vrachtwagenchauffeur en draag ook meestal een automaat op het werk. Dit geeft tot nu toe geen problemen. Het is alleen wel oppassen voor krassen, dus neem niet je mooiste horloge mee.
Gr Wouter
Ik heb zelf jaren in de logistiek gewerkt. Orderspicken, maar ook als bijrijder.
Altijd een automaat gedragen. Wel een met een metalen band en saffierglas. Dan is er niks aan de hand. Sterker nog; was mijn vanaf oktober 2010 tot februari 2012 favo horloge:
Voor die tijd alles afwisselend gedragen.
En voor de duidelijkheid, hij is niet kapot vanaf februari, maar toen ben gestopt bij dat bedrijf en ergens anders gaan werken 
Een automaat van een betrouwbaar merk kan best wat hebben. Sporten logistiek moet allemaal gewoon kunnen.
Pas alleen wel op met harde schokken, een oom van mij die in de bouw werkt heeft de rotor van een Seiko in een paar weken vernield. Dus als je gaat tennissen o.i.d. is er wel een risico.
Ik vind het wel jammer om een nieuw horloge te butsen en te krassen. Als je perse een automaat wilt dragen en je doet werk met risico op beschadiging kan je er ook voor kiezen om je nieuwe klokje alleen thuis te dragen. Dan koop je voor op het werk voor een gering bedrag een gebruikte automaat waar al wat sporen op zitten, op ebay vind je er genoeg.
I hope you’re as great a fan of mine, as you are of Ingersoll, j/k… I hope so though.
Now that I have become rich ( yearly gross $ 2-3Mln. : in total now $ 28Mln. ) , I won’t
become arrogant or above others. No sir, not me. Modesty will take a person to the next
level in growth. My Ingersolls are great, I will néver seize to admire and cherish them, all 25 of them
( I have been a thug in my youth, a real goon, so I apologize to all of my victims for it: I deeply
regret the way I used to be; a real a*shole I was. " Sorry to all people whom I hurt and
might have hurt, all deliberately. I deeply regret the way I acted: sorry to you áll !! ". I mean it from the
bottom of my heart. ) My Ingersolls are my beacons of security: they’ll always perform their duty,
simply because they are of great Seagull-interior Quality and of the Best Ingersoll-parts material.
Greetz by Cee Lo Green

De buitenkant zit vol krassen maar het uurwerk
tikt nog lustig door.
Dus een automaat is sterk zat maar of het er
mooier van wordt is een ander verhaal.
dat vind ik een nadeel van coatings, ook op lunettes. ik draag daarom mn monster hiervoor. met zn geheel stalen bezel vallen krassen van een afstandje niet op. pas als je em van dichtbij bekijkt zie je de krassjes en butsen zitten.
marnix.moed Schreef:
dat vind ik een nadeel van coatings, ook op
lunettes. ik draag daarom mn monster hiervoor. met
zn geheel stalen bezel vallen krassen van een
afstandje niet op. pas als je em van dichtbij
bekijkt zie je de krassjes en butsen zitten.
Maar dat hoort dan ook weer bij het Monster.
Goedenmiddag Wachts,
De sterkte van een automatic hangt af van de constructie, maar voorál van de gebruikte materialen.
Uiteraard is hierop van invloed hóe men met zijn automatic omgaat. Over het algemeen kunnen automatics
van bijna alle merken, van duur tot goedkoper, tegen alle bezigheden die een mens zoal (be)drijft.
Cee Lo Green

De sterkte van een automatic hangt af van de
constructie, maar voorál van de gebruikte
materialen. Uiteraard is hierop van invloed hóe
men met zijn automatic omgaat.Cee Lo Green
Cee Lo Green Schreef:
materialen. Uiteraard is hierop van invloed hóe
men met zijn automatic omgaat.Cee Lo Green
http://4.bp.blogspot.com/_7qiflGyKIcA/SfuJ7kgEUsI/
AAAAAAAAF0I/E4mjPMHzxso/s400/NoShitSherlock.jpg
http://data.boomerang.nl/r/rosalieverniet/image/je
-hebt-het-iq-van-een-visstick/s600/iq-van-een-viss
tick.jpg
Haha…
Heel sterk!
+1 :d
Zit hier nu al een tijdje de opmerkingen en de posts van onze Cee Lo Green te volgen.
Aanvankelijk vond ik het wel vermakelijk maar begin me er steeds meer aan te ergeren…
Had een collega die altijd zei als hij helemaal zat was van een discussie “Het beste mor weer !” (Vrij vertaald, gronings voor “Bekijk het maar”)
De echte cee lo is ook al slecht in het nieuws:
X
Goedenmiddag Wachts,
materialen.
Uiteraard is hierop van invloed hóe men met zijn
automatic omgaat. Over het algemeen kunnen
automatics
van bijna alle merken, van duur tot goedkoper,
tegen alle bezigheden die een mens zoal
(be)drijft.Cee Lo Green
Ondanks de drie aanpassingen zeg je eigenlijk niets droeftoeter.
Een automaat kan heel sterk zijn.
De Vostok Amphibian is er eentje, een duiker, waterdicht tot 200m en praktisch onverwoestbaar:~