Top idee. Valt me allemaal niet tegen.
mijn horloges hebben allemaal een nummertje en dan:
Ik gebruik meestal deze methode.
Nadeel is dat je hem niet vaak kunt gebruiken.
Iene miene mutte… nee die wordt hem niet, nog maar een keertje dan…
Naja mijn probleem daarmee is dat ik het van een studentenbudgetje moet hebben, en dus al een behoorlijke tijd niks nieuws meer heb gekocht. Ik heb nu 4 horloges die heel simpel te ranken zijn van casual naar dressy. Mijn kledingstijl varieert ook vrij veel daartussen, waardoor ik ze alsnog allemaal wel ongeveer even vaak draag. En natuurlijk word je soms wakker met een voorkeur voor een horloge, en dan wordt zoals ik zei de kleding wel aangepast aan het horloge ja!
Ik vraag mijn vrouw welke ze mooiste vindt van de (ik doe voorselectie) twee, en dan draag ik de ander! Hoppa, omdat het kan!
Of ik vraag welke ze de lelijkste vindt vab allemaal en die ga ik dragen…
Zo makkelijk!
Leuk gevonden!
Cool verzonnen
En dat is ook nog goed voor je relatie. Wat wil je nog meer ?
Ik los dat op zoals ik dat vroeger in de disco deed;
Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven
te schrijven. Maar of je er iets aan zult hebben betwijfel ik…
Zo zat ik ooit te vissen… de hele dag ving ik niks… helemaal niks! Naast me kwam een gozer zitten met een simpel hengeltje en klapstoeltje… om de haverklap ving die trekpop de grootste vissen…
Ik naar hem toe en vroeg hem naar zijn geheim… hij: ‘nou als ik ‘s morgens wakker wordt en me lul legt links dan vis ik met wit brood… legt die rechts dan vis ik met mijn bruin brood’ … ik: ‘ en als die nou rechtopstaat?’… Hij: ‘tsjaa… dan ga je toch niet vissen’!!?
#Padoempats
7 verkopen en 1 overhouden. Werkt perfect
1
Ook het studentenbudget probleem hier😅. Maar zeker geen reden om niet te genieten van horloges! Ik raak soms net zo gefascineerd van de goedkopere horloges als de dure. Natuurlijk de droom van zo’n duurdere collectie blijft wel altijd hangen😇
Ik kies mijn horloge gewoon hoe ik me voel en wat ik moet doen voor de dag. Heb ik veel alarms nodig of ga ik wat klussen enz draag ik mijn casio, voel ik me wat meer casual en moet ik niet te veel fysieke dingen doen dan draag ik meestal mijn trouwe seiko enz…
Ik laat de keuze afhangen vd activiteit.
Werk: Seiko Monster.
Dagje ontspanning: Seiko Tuna/Shrouded Monster.
Douchen: Casio Gshock Solar (Geen batterij wissel, minder kans op lekkage).
Slapen: Marina Militare Luminor Premium handopwinder.
Op een normale week draag ik dus eigenlijk maar 4 horloges.
Verder:
Op vakantie kies ik er 1 uit voor de betreffende bestemming en de te verwachten/geplande activiteiten.
Naar een bruiloft: Zenith Chronomaster.
Tuinieren: Casio Gshock gw2500.
Vissen: Casio Gshock met eb en vloed weergave.
Enz.