Hoe te kiezen welk horloge te dragen?

Ik heb 8 horloges die ik stuk voor stuk graag draag. Alleen kiezen welke om de pols mag vind ik lastig.

Daarom heb ik nu een bingo app geïnstalleerd en laat ik elke week een nummertje uit de bingkoker komen die overeenkomt met 1 van mijn horloges. Dit horloge draag ik dan de hele week. Werkt super!

Hoe gaan jullie om met deze vorm van keuzestress? :laughing:

13 likes

Mijn god zeg… Dit neemt vreemde vormen aan

29 likes

Ik schrijf een horlogemerk op een stukje kaklint. Die gooi ik willekeurig in de pot.
Daarna ga ik kleien. Het lot bepaalt dan waarop de keuze is gevallen.

26 likes

Heb er maar drie, dus geen keuze stress.

Ik kies het horloge niet, het horloge kiest mij.

10 likes

Ik kijk gewoon welke het beste bij mn outfit van die dag past en slinger die om de pols. Soms word ik wakker met een horloge in mn hoofd en dan wordt de outfit aangepast aan het horloge. Ik draag al mn horloges graag dus dit levert niet echt een keuzeprobleem op eigenlijk. Misschien kan je @Zulu 's methode eens proberen?

4 likes

9ohlKnRDAmotG

Mijn God zeg :smirk:

13 likes

Dat ik daar nog niet op gekomen was. Goed idee.

3 likes

Simpel, afhankelijk van mijn bui, mijn kleding en mijn daginvulling :wink:

Dus jij stemt je horloge af op je kleding? Ik altijd andersom :wink:

Ik pak gewoon waar ik op dat moment zin in heb. Vaak iets wat ik nieuw heb, maar juist dan ook wel eens wat ik al een tijd niet meer gedragen heb. En dat de volgende dag weer opnieuw (of 2 uur later …)

2 likes

Ik draag elk horloge drie dagen. Ik heb er maar vijf, dus geen last van keuzestress.

1 like

Best een leuk idee!
Max 3 horloges in de collectie scheelt al wat keuzestress. Dus 5 stuks dat blauwe gedeelte in jagen 🥳

Oei… Dat wordt lastig. Ben totaal geen flipperaar. Ben bang voor flipperitus.

Ik laat onze Snuffie altijd kiezen.

Finca Fiesta Campesina Cuba  (7)

5 likes

Tijdrovend waarschijnlijk, maar wel een goede techniek.

Top reactie :joy::ok_hand:

1 like

Top reactie #2 :joy::ok_hand:

1 like

Top reactie #3, kwam niet meer bij :joy::joy::joy::joy::ok_hand::ok_hand:

Yep. Ik draag horloges, verzamel ze niet. Wat heb ik aan 10 horloges in een lade?

Ik zou gewoon elke ochtend een topic openen om de mening van anderen te ‘polsen’.

4 likes