Hoe vaak koop je een horloge?

Zo is dat helemaal…no harm done. :+1:

2 likes

Ik heb nu hetzelfde dilemma, ik wil die nieuwe Tudor BB58 maar de vraag is nu wat ik ervoor ga offeren :thinking:

4 likes

Maar de vraag voor mij is hoeveel je er ook weer verkocht hebt!
Ik heb er vel gekocht maar verkoop niets dus dat vind ik anders.
B.V. zijn er mensen met meer dan 50 horloges?
Of is dat te gek?

Ja gozert dat wordt nog een hele kluif…:smile::wink:

2 likes

Dit jaar weet ik niet precies maar de eerste 1,5 jaar op HF 27 aankopen :see_no_evil: Bijna alles ook weer verkocht dus het valt mee.

1 like

Ik heb er dit jaar 2 gekocht, dus opzuch valt dat wel mee. Waarschijnlijk wordt dat wel meer dit jaar :joy:

Voor het ontdekken van het Forum : 1 x in de 4/5 jaar . Er na 4/5 per jaar :grin:

3 likes

Gratis tip:
Eerst verkopen en dan pas iets anders kopen. Alle andere constructies sneuvelen bij mij.

1 like

Kans is groot dat hij er niet eens ligt als ik maandag ga kijken dus dat komt wel goed :slight_smile:

In tegenstelling tot vorige jaren is het herl kalm op gebied van aankopen, er komt stilaan een rust in met een tevredenheid met wat ik heb en veelal draag, ook is er een afbouw van de collectie. Maar 1 gekocht en (voorlopig) 3 verkocht.

Bij mij gaat dat in periodes. Op een gegeven moment heb ik in m’n hoofd om een bepaald horloge te kopen. Als ik het dan heb gekocht en het is toch niet helemaal wat ik zoek, flipper ik totdat ik in die categorie wel iets van mijn gading heb gevonden. Gemiddeld gaan er in een jaar ongeveer net zo veel horloges in als er weer uit.

Zit al een tijdje stabiel op een totaal van vier. Eerder lag dat totaal hoger, maar lag de gemiddelde waarde lager

Via Catawiki heb ik er 67 verkocht, plus aan klanten aan de deur een 15 tal, bij elkaar wat weinig vanwege corona
De aangekochte zijn er ongeveer een 100 daar er een 10 tal naar mn verzameling zijn gegaan. dus een rustig voor jaartje.

1 like

4 verkocht, gemiddelde opbrengst 30 euro p/s.
1 gekocht van Marktplaats, een Lorus Sports van 15 euro. Ben meer een cheap watch junkie…

Wel van 8 horloges de batterijen laten vervangen, maar goed dat telt niet…

1 like

Dan wacht je op je verjaardag, dan is er beslist wel iemand die je wens op pikt, dan hoef je niets te offeren.