Hoe vaak koop je een horloge?

Een half jaar geleden had ik weinig of niets met horloges. Een toevallig bezoekje aan Interlaken in Zwitserland op doorreis veranderde alles. Van de ene op de andere dag was ik gefascineerd door al die verschillende technologieën en modellen die er bestaan.

Sindsdien heb ik al honderden reviews en forumberichten bekeken. Een gevolg daarvan is ook dat ik al verschillende horloges gekocht heb, terwijl ik een half jaar geleden nog van mening was: wat heb je nou aan meer dan 1 horloge…

Ik vraag me af hoe mijn koopgedrag zich verhoudt tot andere enthousiastelingen. Hoeveel horloges hebben jullie in 2020 (dat nu een half jaar ver is) al gekocht? Alle polshorloges tellen mee, dus ook de smartwatches en digitale horloges. Besteld maar nog niet geleverd? Ook die tellen mee. Ik ben benieuwd!

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

0 stemmers

2 likes

oei, ik heb het verkeerde type poll gekozen. Ik wil helemaal geen gemiddelde zien, maar wel de exacte aantallen…

1 like

Oké

• één
  • twee
  • drie
  • vier
  • vijf
  • zes
  • zeven
  • acht
  • negen
  • tien
  • elf
  • twaalf
  • dertien
  • veertien
  • vijtien
  • speciaal voor @Daffie, de keuze ‘meer’ (exacte aantal in reactie) …

0 stemmers

4 likes

Ik vermoed ~25,… daar zit van alles tussen.

2 likes

Eigenlijk min twee, want ik heb er vijf verkocht (voor het eerst).

5 likes

Nul.

Wel een stuk of tien bandjes.

1 like

:smile: moet je teleurstellen…ik kon gewoon een aantal kiezen. Valt best mee dus…

:man_shrugging:

2 likes

4 gekocht en 6 verkocht :thinking: ik val nog wel mee eigenlijk :grimacing:

1 like

Je vergeet 0

1 like

Indien nul heb je hier gewoon helemaal niks te zoeken, … :joy::joy::joy:

(Kan het niet meer aanpassen. Sorry. :wink:)

@daffie, 12 … hahaha. Valt mee! 2 p/maand. :sunglasses:

4 likes

Haha…wist dat ik op je kon rekenen. :wink: Ja valt dus best mee. :see_no_evil:

Als er horloges verkocht werden dan mag het aantal gekochte horloges er niet mee verminderd worden :slightly_smiling_face:

2 likes

Nou, dat valt me alles mee zeg, maar een stuk of 8, voor zover ik me herinner :thinking:
Het zullen er wel meer zijn …:roll_eyes:

2 likes

12!!! :joy: Gekkenhuis

2 likes

:blush: heb er nog maar 3 over hoor…:grin:

1 like

De planning was nul :grin:
Het zijn er tot nu 3. En worden er max. 4. (En 3 weer verkocht/geflipperd :roll_eyes: )
Maar we weten allemaal dat die afloop haast niet te plannen is :grin:

1 like

ach het houdt je van de straat. Lekker toch die hobby :smile:

3 likes

Heb het hoogste aantal maar aangeklikt,

5 gekocht, maar ook een aantal weer verkocht (3) :grin:

:point_up_2:t3:Dit = slim.
Ik beloof mezelf te vaak om één of meerdere horloges te verkopen als ik iets nieuws koop. Komt er helaas niet altijd van omdat ik vervolgens ook weer continu vreemde en onlogische hersenspinsels heb waarom juist NIET te verkopen.

2 likes