Een half jaar geleden had ik weinig of niets met horloges. Een toevallig bezoekje aan Interlaken in Zwitserland op doorreis veranderde alles. Van de ene op de andere dag was ik gefascineerd door al die verschillende technologieën en modellen die er bestaan.
Sindsdien heb ik al honderden reviews en forumberichten bekeken. Een gevolg daarvan is ook dat ik al verschillende horloges gekocht heb, terwijl ik een half jaar geleden nog van mening was: wat heb je nou aan meer dan 1 horloge…
Ik vraag me af hoe mijn koopgedrag zich verhoudt tot andere enthousiastelingen. Hoeveel horloges hebben jullie in 2020 (dat nu een half jaar ver is) al gekocht? Alle polshorloges tellen mee, dus ook de smartwatches en digitale horloges. Besteld maar nog niet geleverd? Ook die tellen mee. Ik ben benieuwd!
De planning was nul
Het zijn er tot nu 3. En worden er max. 4. (En 3 weer verkocht/geflipperd )
Maar we weten allemaal dat die afloop haast niet te plannen is
Dit = slim.
Ik beloof mezelf te vaak om één of meerdere horloges te verkopen als ik iets nieuws koop. Komt er helaas niet altijd van omdat ik vervolgens ook weer continu vreemde en onlogische hersenspinsels heb waarom juist NIET te verkopen.