's Avond als de kids op bed liggen doe ik vaak een ander horloge om. Vaak een vintage Seiko. Op de 5 werkdagen kies ik uit 2 a 3 verschillende horloges. In het weekend vaak ook vintage Seiko.
Ik twijfelde al aan mezelf, Maar toch 2 keer per dag
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik kies 's morgen welk horloge ik omdoe a.d.h.v. de kleding die ik gedurende de dag draag. Dat betekent dat ik zo’n 30 tot 40% van de tijd een van mijn quartz horloges draag. Het komt dan ook regelmatig voor dat ik, nadat ik thuis ben gekomen vanaf mijn werk, toch even wissel om een van mijn automaten wat gangreserve te bezorgen via de pols. Bijv. vandaag een Longines quartz naar mijn werk gedragen en na het eten de automaten ff met de hand opgewonden en de Sinn (Audi Design) die stil stond een paar slagen gegeven en om gedaan.
Grt. Marco
Het wisselt bij mij. Op rustige dagen kies ik vaak de 2007 limited en als er arbeid verricht moet worden kies ik voor de Citizen NY0040 op Zulu of m’n Citizen Perpetual Calendar horloge. Regelmatig schakel ik in de avond over op een ander horloge, welke ook vaak één van deze drie zijn.