Hoe vals is deze .ole

Kan een van de experten me helpen en me zeggen hoe vals deze is of zou kunnen zijn?
Ik weet helemaal niets van Rolex en ben blij voor elke informatie over waar op gelet moet worden

Vals. De kroonbeschermers zijn te kort. De kroon steekt te veel uit. De loupe vergroot ook niet echt. Dit is bij een echte Rolex beter te zien. Enne hier kan je zelf leren hoe je een fake kunt herkennen. http://www.horlogeforum.nl/read.php?16,64957

Hartelijk dank voor de informatie
ik zal een volgende keer voor ik iets vraag het forum beter doorzoeken :frowning:

Dat geeft toch niet? Dan hadden we deze foto weer gemist. :wink:

volgens mij is het feit dat er krassen op het glas zitten al een indicatie dat je met een fake te maken hebt. Voor zover ik weet hebben de meeste rolexen saffierglas, en voordat je daar een kras in krijgt…

Nou als je valt met je brommert ziet je rolex er denk ik ook wel zo uit als deze, deze ziet er uit als of hij uit een vliegtuig is gevallen, of dit er echt 1 die uit een vrachtwagen is gevallen??

krassen komen op orginele rolezen ook voor, de vergroting hier is te klein en dat is de zekerheid van een imitatie. Verder zal hier geen serienummer opzitten, zit normaal tussen de bandaansluiting en het horloge onder de zes.