Ik zou ook voor de dweller gaan!
Maar die wijzerplaat van die pp haaaaahhhhh ("}:+}?+<,)
Zo dat is er uit.
Vond ik ook een van de mooiste forumhorloges trouwens.
En de mooiste vind ik nog steeds de brequet van serge du temps
Kan hem even niet vinden maar is ongeveer hetzelfde als deze
http://www.clockwise.nl/nl/product.php?product=2584
Als ik de loterij win komt bovenstaande met 100% zekerheid in de collectie.
De details op deze klok vind ik echt om te kwijlen.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
2001 + 9 maanden… dat is ‘slechts’ 4000 guldens voor een Luminor? Dat is een mooie prijs! Tegenwoordig leg je daar zowat euro’s voor neer bij een dealer.
Welke PAM heb je? PAM111?
n visser Schreef:
Ik zou ook voor de dweller gaan!
Maar die wijzerplaat van die pp haaaaahhhhh
("}:+}?+
Zo dat is er uit.
Vond ik ook een van de mooiste forumhorloges
trouwens.
En de mooiste vind ik nog steeds de brequet van
serge du temps
Kan hem even niet vinden maar is ongeveer
hetzelfde als deze
http://www.clockwise.nl/nl/product.php?product=258
4
Als ik de loterij win komt bovenstaande met 100%
zekerheid in de collectie.
De details op deze klok vind ik echt om te
kwijlen.
Dat is inderdaad ook 1 om bij te kwijlen… al die details.
Maar ik zou liever voor de Nautilus gaan. Die is zonder druk te zijn toch erg mooi. Vind alleen jammer dat de rotor niet zoals bij de jumbo Oak geskeleteerd is.
De pam 111 is correct.
Was destijds nieuw ongeveer 5.
meegekregen met korting voor 4350.(guldens)
Alleen originele bruine band heb ik er niet bij.
Ik heb de glanzend zwarte croco org panerai
en de rubberband bedrukte versie ook org.
Mede door de bovenstaande prijzen destijds weerhoudt het me vandaag de dag steeds meer om een dergelijke aankoop te doen.
Jaag nog steeds de submersible 1000m na maar je raad het al de prijs!
Toen ong 7000,gld nu 6200,eu.
Als ik tezijnertijd een mooie submersible zie dan zou ik de luminor er hoogstwaarschijnlijk voor weg doen.
Tot die tijd ben ik mij aan het verdiepen in een laco flieger 42mm eta a 390,eu.
Niet echt met elkaar te vergelijken maar zeker veel horloge voor je geld.
Heb de laco flieger afgelopen week even omgehad bij een leuk klein horlogewinkeltje.
En ben sinds dien erg te spreken over de laco fliegers.
Waren destijds met 3 andere merken de originele 4 die de beobachtungsuhren mochten maken.
De versie met het mineraalglas heeft een groene gloed als je schuin over het horloge kijkt.(vind ik over details gesproken echt kicken!)
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Tja, dat bij allemaal gegaan met de prijzen. Ik mijn Seamaster kocht voor een kleine 2600 guldens. De prijzen waren op het laatst gestegen tot zo een 1600 euro… En dat was dus nog geen co-axial.
Een Laco Flieger… hele andere stijl, maar wel met een sobere design en een vintage look. Tja, dat van 't glas zijn allemaal kleine details die je zelf leuk vind en anderen in eerst instantie niet eens opvallen.
Zo heb ik iets gedaan aan m’n Dweller waar andere misschien van moeten gruwelen. Zal ik nog wel in mijn review komen.
Allemachtig.
Maar dan heb je wel echt one of a kind denk ik.
Het lijkt me bovendien heel mooi:)
Nee, ik denk toch dat het met mij nog allemaal lijkt mee te vallen, met jouw ambities vergeleken ben ik nog maar een zuigelingetje 
Wat een geruststelling, ik voel me bijna weer normaal nu…
Groet,
Nico.
Nico den Haak Schreef:
Wat een geruststelling, ik voel me bijna weer
normaal nu…
(
En mij zouden ze in een dwangbuis moeten stoppen 
Ik heb grootse ideeen mee, maar ik realiseer me ook dat ik soms concessies moet doen. Want zwart lume dat rood oplicht… dat is geen gemakkelijke opgaaf.
En ook heb ik in gedachte om mijn ‘wheel’ in een sun-burst motief te laten maken en dat dan verder met rhodium te laten bewerken, zodat die ook zwart worden. Maar of dat er wel een beetje uitziet is nog maar de vraag. Misschien wordt het alleen sun-burst of alleen rhodium zwart.
Maar ach, ik mag toch best een beetje lekker wegdromen :z