Hoe vrouwen een horloge zien... ;-)

UG’s zijn ook echt classy. Deze beater ietsie minder😂.

Ik betwijfel of mijn SKX007 er goed vanaf komt bij haar. Denk dat ik dit echt ga testen

Haha, lucky you.

1 like

True. Maar als goedkoop horloge om mee te zwemmen was het helemaal goed. :stuck_out_tongue:

De SKX kwam er hier ook niet goed vanaf.

1 like

De titel van het topic is… nou nou
Wel een leuk filmpje natuurlijk.

groetjes Lenno

Dus heren, vanaf nu
Nomos > Rolex

1 like

:see_no_evil:
Once seen, can’t be unseen. Dus. Geen idee verder waar dit filmpje verder over gaat. :rofl: :joy:

PS Gabriella … :heart_eyes:

2 likes

Ik heb geen horloge nodig voor aandacht van vrouwen.

Nou, dat is mijn leeftijd maar ik distantieer me hier van. Ik denk dat het ‘amerikaan’ zijn een grotere factor is😅

3 likes

Laten we maar gewoon ophouden met die horloges… voor de vrouwen hoeven we het niet te doen

2 likes

Het goeie nieuws is wel dat ze geen flauw idee hebben wat we er aan uitgeven! Dat scheel toch telkens weer een extra ‘goedmaakaankoopdingetje’ … :wink:

3 likes

Het filmpje is alweer off line, was weer hoogstaand beeldmateriaal dan :blush:

Heb hem gevlagd als ongepast… :grin:

Ter redding van onze HF leden hun relatie… horloges ok… maar zakhorloges? :rofl:

4 likes

Gabriella ongepast? Gast!

Gênant om te zien. Een stel “net niet” chicks die niet kunnen klokkijken. Pijnlijk dekt de lading niet. De maker heeft volgens mij dan ook wel zijn uiterste best gedaan om de meest domme meisjes voor de lens te krijgen. Zelfs als je geen verstand hebt van horloges kan je al inschatten dat niet ieder horloge rond de $500 is. Geef mij een lijst met vrouwenschoenen (waar ik totaal geen verstand van heb) en mijn schattingen zullen, met een uitzondering daargelaten, spot-on zijn. Natuurlijk is een Paul Newman klok lastig in te schatten voor de leek, maar dit filmpje is echt extreem tenenkrommend.

OK, ga je gang: Quanta costa?

3 likes

Heb je het filmpje dan nog kunnen zien? Hij is vrij snel offline gehaald.

Haha…en ik gok vrij prijzig. Kan niet missen…zo lelijk. :rofl:

48.99

1 like

Zien er cheap uit…10 a 20 euro

Ik heb hem niet op dit forum gezien maar op YouTube

1 like