Hoe vrouwen een horloge zien... ;-)

Nou mooie vrouwen in een filmpje, maar filmpje is dus niet meer te bekijken. Mijn verlies van de dag vandaag. :’(

Hier op het forum = Youtube … :wink:
Maar goed, kennelijk hem je hem nog ergens gevonden.

1 like

Nee, niet ergens anders gevonden. Ook niet via het forum naar YouTube gelinked. Ik heb hem op Youtube zelf gezien. Paar dagen geleden al. Was een filmpje van Teddy Baldassarre. Horloge channel. 1 van die meisjes is zijn vriendin. Misschien dat hij daarom gewist is. Omdat zijn vriendin als een dom wicht overkomt…

1 like

Oh Teddy, dan heb ik niks gemist. Ik vind dat maar een misselijk mannetje.

1 like

Haha nee dat klopt. Je hebt niets gemist. Een paar meisjes die de prijzen van horloges geheel verkeerd inschatten en later als ze gevraagd wordt de tijd te lezen ze vrijwel allemaal moeite hebben om iets simpels als de tijd af te lezen tot een goed einde te brengen. Kennelijk leren ze in Amerika op de lagere school geen klokkijken? Echt te gênant voor woorden. Het betreft hier namelijk geen jonge meisjes maar eind 20 begin 30’ers. Alleen het kijken van die video doet het denkvermogen al dalen.

2 likes

Dat krijg je als je nog steeds niet op het metrische systeem zit.

2 likes

Doet 't ertoe? … dat ze geen klok kunnen kijken! Welnee. Ze droegen vrijwel allemaal een Apple Watch enne die laat het keurig in cijfertjes zien. Dat gedoe met wijzers is zó vorige eeuw.

Mwah, maar ûh Gabriellaaaaahhh … :heart_eyes: :beers:

1 like

Hier een discussie tussen drie vrouwen dat zeker de moeite waard is om te kijken. Je steekt er nog iets van op. En dan bedoel ik op horlogegebied.

Bij een BBQ met een groep (mannelijke) vrienden merkte één iemand mijn Pelagos op. Het ging er toen even over, niemand dacht dat het horloge meer dan 400€ kost. Dus dit is gewoon héél normaal, als je geen interesse hebt in horloges weet je dat helemaal niet.

Een collega van me zag onlangs eens mijn Datejust en die dacht dat die nog altijd rond de 2.000€ nieuw kosten in de winkel en zei er bij “toch veel geld hé”.

1 like

Vergelijkbaar met Sandra Lane’s broer (uit het filmpje hierboven) die niets met horloges heeft en zijn 60’er Omega Seamaster wilde wegdoen, maar toch even aan zus vroeg of zij dat oude ding wilde hebben. “Duh,… natuurlijk”, zei zij.

Klopt, mensen die geen klik hebben met horloges zullen nooit de waarde ervan kunnen inschatten. Maar dat geldt eigenlijk voor alles.