Hoe was jouw vaderdag?

Nog horloge-gerelateerde goedies gekregen? Ik kreeg een mooie tekening met oa een Omega en een bonsaipot erop:D(tu)
Verder een mooie kookschort… ik weet mijn plaats weer:D
En jullie?

Ben geen vader, maar ik ga zo mijn vader een lekker ijskoud 6 pak kanon bier brengen die we dan lekker opdrinken :wink:

Mijn vader krijgt een flesje VSOP.

Niet horlogegerelateerde zaken, daarom niet minder leuk. Boek over tuinvijvers (het enige deel in onze tuin waar ik mij mee bemoei, de rest doet mijn vrouw), mooie fles rode wijn, fotoboek en AMG pet (eigen knutselwerk van mijn jongste zoon).

En hoe vaderdag WAS? De dag is nog niet om… Wellicht dat het Nederlands elftal nog een verassing voor ons vaders in petto heeft? Al ben ik wel bang dat die verassing wel eens een wat minder leuke verassing kan zijn…

Ik ben verrast met een mooie horlogekist. Een probleem: hij moet nu nog vol komen…

Mijn oudste zoon heeft een peer van klei gemaakt, met een gedichtje erbij dat ik een toffe peer ben :wink:
De jongste, heeft drie bierviltjes beplakt ook met een gedichtje over zijn beste vriendje…:slight_smile:
Als ik eerlijk ben vind ik de zelfgemaakte cadeautjes elk jaar weer een verrassing!
Tis toch geweldig om vader te mogen zijn…:smiley:

Grt. René

Gekregen:
Een mok, met “I love Dad”, een prachtige beplakte kleerhanger, gemaakt door mijn dochter, met een gedichtje, welke er vakkundig is ingeprent bij mijn dochter door de juf van groep 1:D
En als laatste een Casio G-Shock Mudman:)

Totaalplaatje:

Wristshotje:

De Casio G-Shock Mudman is eer geweldig horloge. Veel leuke functie’s, maar zo’n zelfgemaakt cadeautje met gedichtje wat je dochter vol trots komt vertellen is niet te weerstaan:)

Met vriendelijke groet,

Herman

PS: het horloge stel ik binnenkort uitgebreider voor:)

Een Nederlandse pen gekregen :wink: (tu)

http://www.visconti.nl/dutchnewart.htm

Potjandrie, mooi kado…:~

2 puma boxershorts met de opmerking je zal ze wel weer niet passen met je dikke reet … hij is echt lief!!

r.obelink Schreef:

Potjandrie, mooi kado…:~
================

  • 1

wouw!

Marc-B1 Schreef:

Een Nederlandse pen gekregen :wink: (tu)

http://www.visconti.nl/dutchnewart.htm

Erg mooie pen(tu)

Met vriendelijke groet,

Herman

Een watchwinder gekregen voor 4 automaten afzonderlijk in te stellen. Heb geen idee van merk maar ziet er wel mooi uit. Nu op zoek naar de tpd’s voor seiko’s, heb er pas 2 gevonden (de 7s26 en 7002).

Gr,
Peter

Een mooie tekening en een mooie schelp gekregen van mijn dochter (kunnen de paperclips in op mijn buro) :).
Van mijn vriendin een goed boek van Robert Ludlum, alvast voor op vakantie (tu).

Mvrgr, Andre

Moest werken vandaag maar kreeg een bonbon van mijn vrouwelijke collega’s…:~trouwens alle vaders die aanwezig waren kregen er een.

Mooi Marc…(tu)

Nee hoor ze gaan gewoon naar de kwartfinale…en mijn gevoel laat me nooit in de steek.(tu)

Ik ben weer verwend door de kinderen.
Van een fles badolie tot een zelfgemaakt presentje.
Maar wat ik het fijnste vind,weer effe lekker in het zonnetje gezet door de kinderen:)
Maar ze blijven wel allemaal meeeten vanavond.
Dus ik ga zo maar de menukaart pakken van de afhaalchinees.
En in koor riepen ze" Nee Pa,we willen gezellig op restaurant"

Van m’n zoontje een flesje Papa bier voor de wedstrijd van vanavond

en van m’n dochter een zakdoek

voor een horloge liefhebber.

gr Ron

Ik had ook een ‘toffe peer’! Maar dan geverfd op papier. En de oudste had een EK-bewaarmap, waarvoor hij wekenlang stiekem plaatjes uit de krant en foldertjes heeft geknipt. Ik word er gewoon wel blij van hoor. :slight_smile: