Hoe was jullie eerste helft (van het verzameljaar)?

IN

UIT

8 likes

Duizelingwekkend :crazy_face:

1 like

Show us Rik :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Bevlogen half jaar :man_shrugging:t3:
En die van jou Dave?

1 like

image

1 like

De Astron staat trouwens op andere kanalen te koop om ruimte te maken voor een GS :innocent:

Nog nooit iets verkocht. Teller staat nu op 15 en ik overweeg om te overwegen om wellicht wat te koop te zetten :smile:
Het is rustiger dan vorig jaar, slechts twee nieuwe aanwinsten

8 likes

Leuke kleur. Vintage horloges zijn sowieso niet waterdicht (ook niet als het er wel op staat). Wellicht dat hij een beurtje nodig heeft en er een te klein glaasje op zit waardoor hij niet goed genoeg afdicht.

1 like

Tot zoverre een rustig jaar.

Alleen deze incoming

.

Misschien dat de TH pink er wellicht nog bij komt

13 likes

11 likes

Nog niet zo erg als bij @Piede Er zit overigens wel wat overlap tussen :grin:

Deze komt morgen binnen…

De rest van het eerste half jaar…het loopt wat de spuigaten uit eerlijk gezegd. Hopelijk komt er wat meer rust in de tent het komende half jaar.

17 likes

Ik weet niet of ik blij moet zijn met deze constatering. Fucking hell.

3 likes

Smaak heb je zeker Dave, maar je hebt elke keer weer zo snel trek in wat anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ondanks mijn voornemen om niet te veel te spenderen aan horloges dit jaar, toch drie stuks mogen toevoegen. En daar ben ik heel blij om!:slight_smile:

5 likes

heb ook niet stil gezeten:

en ik denk dat er nog wel iets gaat aankomen :smiley:

13 likes

Dit snap ik niet. :thinking: Ik koop al mijn horloges om te dragen en doe dit dus ook. Ik ben geen handelaar of belegger en ook niet van plan om iets te kopen, om het vervolgens 24/7 in een kluis te leggen ofzo. Nou ja, zal wel aan mij liggen. :person_shrugging:

Da’s nog niks. Ik de afgelopen 52 jaar niet en ik verwacht de komende 52 jaar ook niet. Dat moet een record zijn! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Anyways, dit is de enige so far, dit jaar.

Maar heb 'm, sinds ik deze heb, eigenlijk non-stop om. Dus kennelijk wel 'n goeie aankoop! :blush:

14 likes

Citizen is oprecht blij met een promotor als jij :smile:

2 likes

Helemaal niks gekocht. Een aanrader. Fok die kut horloges.

6 likes

Slecht geslapen vannacht :man_shrugging:t3:

1 like

2 aanwinsten erbij, niets eruit.

17 likes