Dat is ook mijn punt, prijzen waren erg hoog door de “beleggers”, nu weer realistischer.
O.k., dat punt haalde ik er effe niet uit. Maar mooi.
Heule goeie opmerking.
Vooral op dit forum.
Doet me een beetje deken aan een alcoholist die in de kroeg aan de bar zit te balken:
Doe mij géén borrel,
Fok die kut drank.
De rest van de kroeg weet dan precies hoe laat het is.
Nou, ik snap het wel hoor. Ik heb ook een vreselijke hekel aan drank en gitaren en horloges!
Misschien ziet er iets leuks voor mij bij.
Ik heb kort samengevat eindelijk een Flieger die blijft, Squale en Minase ontdekt.
Afscheid genomen van
Ik ben tevreden
Voornamelijk projectjes.
Deze ondertussen draagbaar, maar de bezel veer is stuk. Eigenlijk heb ik daar zelf meer voordeel dan nadeel bij (leuke stille figet), waardoor ik hem waarschijnlijk zo laat.
Deze twee nog in de project lade. De King Seiko Vanac heb ik ondertussen uit elkaar en de vastgeroeste schakels na vele uren allemaal los gekregen en hier en wat gepolijst. (Jezus wat een ellende was dat). Het uurwerk moet nog.
En deze komt dinsdag binnen.
Nog niets eruit dit jaar. Moet wel eens gaan gebeuren want de externe kluis zit tjok vol en ik wil geen duurdere optie kiezen
Wie weet Jesus
Hopelijk komt de foto nu wel goed door. Kan zelf de andere niet verwijderen. Als iemand dat wel kan oplossen , heel graag
De mooiste Astron van het moment.
You chose wisely. Met guilloche was te veel geworden.
Zeer bescheiden aankoper in het algemeen, doe eigenlijk nooit wat weg; daar heb ik hier soms een inbreker voor.
Maar deze Edox kwam volkomen toevallig op mijn pad hier; en met een tijdelijk zeer stevige korting biedt-ie nu zelfs redelijk waar voor zijn geld. Mijn grootste horloge met 43 mm, maar ik vind dat het nog kan; en krijg er opvallend veel -positief- commentaar op. Delfin Mecano, eerder gebruikte foto. Yes, AP en Zenith zullen de wenkbrauwen gefronsd hebben bij het uitkomen van het ontwerp - maar dit zit in een veel lagere prijsklasse en er is voor zover ik weet geen gedonder van gekomen.
Ik weet niet meer goed wanneer de Certina vertrokken is. Maar ik vermoed dat het er 1 jan zo uitzag:
En nu zo:
Meer dan genoeg beweging. Ook 6tal bandjes vertrokken en 3tal bij.
Beiden mooi!