Ik heb het idee dat de beslissing van Paypal gemakkelijker jouw kant op valt als jij laat zien je redelijk op te stellen. Als je eerst buiten Paypal om al ruzie gaat maken, en dan gelijk claimt, dan ziet Paypal niets van die eerdere discussie. Maar ieder zijn eigen aanpak natuurlijk
Ah ja, ik denk dat ik het iets eerder naar een dispuut til, om de communicatie via Paypal te laten lopen zodat zij de historie zien als er een claim komt.
Ik heb het niet over ruzie maken.
Nu ik mijn bericht terug lees kan je het idd wel zo opvatten maar dat is niet wat ik bedoel.
Ik probeer het altijd netjes met de verkoper op te lossen. Als we er samen niet uit komen en ik heb het gevoel aan een dood paard te trekken. Dan ben ik er vaak wel klaar mee. Oplossingen moeten toch van 2 kanten komen.
Daar zal ik in het vervolg iets mee doen. Dat lijkt mij een prima aanpak.
Ik zou me nog niet te veel zorgen maken. Mijn vorige pakketjes uit de US hebben er ook een 2-tal maand over gedaan (iets langer zelfs). Nu wacht ik op een pakje die al een maand onderweg is, begin deze week is er een klein beetje beweging in gekomen en verplaatst van LA naar San Francisco.
Klopt het dat jullie je vorige bericht bewerkt hebben, of opnieuw geschreven? (@Herman-Jr)
Tweede keer nu al in dit topic dat ik denk dat ik een bewerkt bericht als nieuwe zie:
Bedankt voor het delen. Vreemd dat er zoveel verschil kan zijn tussen verschillende pakketten voor wat betreft hoelang de bezorging duurt.
Had het inderdaad bewerkt
Dat klopt. Ik heb Dyslexie en ook moeite met zins opbouw. Soms lopen de zinnen niet soepel genoeg. Als ik het nalees en dan pas ik het aan.
Vreemd. Jullie zien het niet als 2 berichten? Misschien ligt het dan aan mij.
@Herman-Jr geen probleem hoor! Zelf ook een lichte dyslect hier
Zag het inderdaad als 2 berichten. Heb ondertussen het eerste verwijderd
Misschien voor andere makkelijk om te weten. Via de Chat van paypal kan je het beste na 9 uur reageren als je wilt dat de computer je bericht doorstuurt naar een medewerker.
Ligt aan usps. Die hebben problemen. Zie wat Trump doet met de post nu, dat is de reden. Gaf de verkoper ook aan dat al hun paketten die via Chicago liepen zoek raakte of waren maanden vertraagd.
Jammer. Ik verwacht een pakketje uit Ohio. Dat is ook via USPS verzonden omdat ik daar goede ervaringen mee heb. Daar heb ik nu ook al een week geen update meer van gehad.
Nee verkoper was vrij kort van stof. Hij verwees mij naar een banner op zijn website waardoor ik gewaarschuwd moest zijn dat dit kon gebeuren