Hoe zijn deze 2 duikers volgens jullie met elkaar te vergelijken qua uurwerk, kwaliteit band en afwerking?
Geen idee. Vind alleen visueel dat de tag meer sporty is en de smp deskdiver.
Als ik de keuze had ging ik zeer zeker voor de Omega 
De Omega is absoluut schitterend. Maar mijn interesse gaat richting de Aquaracer.
Ik weet dat in de Tag een Sellita SW200 de wijzers in beweging brengt en dat dat wordt gezien als een ETA kloon. De onderdelen zijn zelfs onderling uit te wisselen.
Maar na lezen op internet schrikt mij dat niet af. Steeds meer merken gaan de Sellita gebruiken omdat ETA alleen nog maar aan Swatch merken gaat leveren.
Waar het mij om gaat is de vergelijking van de kwaliteit van de band, de afwerking van de kast en de keramische bezel.
Zijn er mensen met zowel een moderne Tag als een moderne Omega die een vergelijk kunnen maken?
Ik heb geen ervaring met beide merken, maar wat is het prijsverschil?
Ik vind de Omega veel mooier in afwerking. Beide ken ik goed en heb nu zelf aan Aquaracer in bezit (die ik verkoop voor een vriend) inderdaad is de Omega mooier in afwerking. Sowieso vind ik de keuze tussen een Omega en Tag vrij makkelijk…
Vind de keuze niet echt moeilijk: Omega dus
Alleen al om die datumpukkel/-druppel de TAG NIET…
Ik mis bij de Omega nog steeds de golfjes (of moet ik er nou eens een x over op houden?)…
Grt. Marco
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak. Ik vind de Omega schitterend, maar er gebeurd voor mij te weinig. De Tag heeft mooie strepen, een mooie druppel, keramische bezel en mooie kleuren 
Mij is het meer te doen of iemand iets kan vertellen over de kwaliteit.
Als er gespaard is ga ik de Tag Heuer zelf maar eens inspecteren 
Slam-Dunk hier.
Veel liever een ‘oudere’ SMP met Co-axial.