Hoe zit dat met Seiko

Seiko blijft altijd trekken bij mij. Ik heb er diverse gehad en er zullen er nog velen komen/vertrekken

Nu was ik eens aan het kijken op de site van Seiko, seikowatches.com maar kom hier geen enkel voor mij bekend horloge tegen. Erkent Seiko deze modellen niet of hoe zit dat?

Gr,

Vincent

Ik kom dan blijkbaar anders op de site dan jij . Als je op de hoofdpagina op ‘Seiko’ klikt, kun je losgaan. Ik zie de Sumo’s en MM op de eerste de beste Prospex-pagina.

Menno

Maar een monster of een skx007?

Seiko staat ook niet altijd bekend om hun goede marketing, zo lijkt het. Veel leuke modellen verlaten Azië niet zonder visionaire mensen als Rob van monsterwatches.

:slight_smile:

Er is vaak iets werk aan een automaat na de verkoop. En dan beginnen de Europese uurtarieven mee te tellen. Met 1 bezoek van een klant onder garantie is de winst verdwenen.

Aan een quarts heb je nauwelijks nazorg.

Jammer, Seiko is hier in Europa teveel ondergewaardeerd. Als Nederlanders een MM of SBDD003 zien dan denken ze eerst ‘WOW, Rolex!’. Komen ze er vervolgens achter dat het Seiko’s zijn dan haken ze ongeïnteresseerd af, zelfs dieven. Geeft niet, iedereen een Seiko is ook niet leuk.