Hoe zit het met de Steinhart voorraad?

In Aken (Lindenplatz 11-12) is de enige shop die normaal gesproken (bijna) alle Steinharts op voorraad heeft.

Guido Engelen, prima kerel van wie de shop in Aken is. Van de zomer maar weer eens daar langs. Meteen even een fijne borrel inslaan.

1 like

Ik zou er een niet te groot probleem van maken hoor. Zelfs als ze straks weer out-of-stock zijn is het binnen no-time weer aangevuld. Web is tenslotte hun enige kanaal én ze zijn Rolex niet. Dus reken er maar op dat ze kunnen leveren.

Als je thuis komt kan er een een OVM 39 op je mat ploffen. Als je me nu €100 aanbetaald en als je onderweg terug bent de rest zorg ik dat je hem zsm hebt :wink:

Maarreh, OT. Het kan nooit lang duren het out of stock bij hun.

1 like

1 a 2 weken.
Zelf heb ik een 42 mm uitvoering met jubilee band.
Waanzinnig horloge , echt kwaliteit voor je geld .
Enigste minpuntje vind ik de aluminium bezel ( blue /red) , die is erg gevoelig voor lichte beschadigingen.
Mijn tip : doe er voorzichtig mee of bestel de zwarte ceramische bezel.

Ik ben zo tevreden over dit horloge dat ik als ik een ander horloge erbij zou willen het weer een Steinhart zal zijn .

Goede keus , veel plezier met je eventuele aankoop !!

1 like

Heb je de internationale retailers gezien? Lokaal nog steeds beperkt echter bouwen ze momenteel selectief het netwerk uit.

De ceramische bezel van Steinhart vind ik persoonlijk teveel blingbling en de opgedrukte cijfers zijn slecht leesbaar.