Hoe zit het met de Steinhart voorraad?

Hallo allemaal dit is mijn eerste post op het forum. Ik heb net een account gemaakt om deze vraag te kunnen stellen. Ik ben van plan een Steinhart GMT-OCEAN One 39 blue-red te bestellen en zag op de site van Steinhart staan dat deze beschikbaar is voor pre-order. Ik vroeg mij dus af of iemand ervaring heeft met het bestellen van een horloge bij steinhart dat niet op voorraad is. Ik vroeg me af hoe lang dit ongeveer kan duren. Zelf heb ik steinhart al een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen na drie dagen.

Alvast bedankt!

1 like

Een “pre-order” is toch, als een horloge nog “in de maak” is?

Verder (nog) geen ervaring met Steinhart.

Succes.

1 like

In een poging om exclusief over te komen kun je hun producten vanaf heden alleen nog van grijze dealers afnemen tegen een premium, of jezelf op een wachtlijst laten zetten bij de AD. Met wat geluk kun je binnen een paar jaar een courant model afnemen.

Naar het schijnt kun je alleen incourante modellen zoals de Discoverer en de DateSolo nog in boutiques krijgen. Tja. Het is maar hoe je je als merk wilt profileren.

12 likes

Is dit een grap? Zou wel consequent zijn als ze niet alleen het ontwerp “lenen” maar ook direct het hele distributiemodel :joy:

13 likes

Haha, ik dacht toch wel dat ik het hiermee had weggegeven :stuck_out_tongue_winking_eye::beers:

3 likes

Ik wil gewoon dat het waar is :joy:
Stel je dat voor, naast de Rolex en Patek boutique ook gewoon een Steinhart boutique. En elke ochtend even langs de Rolex winkel zodat ze alles precies hetzelfde in de etalage kunnen zetten.

7 likes

Toevallig net antwoord gekregen op mijn mailtje:“Thank you for your email and your interest in our watches. The GMT Ocean one 39 blue-red will be available in about 1-2 weeks”.

2 likes

Ik ben best wel bekend met Steinhart en volg regelmatig de website. Het gebeurt dan ook regelmatig dat modellen (met name de 39mm varianten) tijdelijk niet op voorraad zijn. Meestal komen ze binnen een week alweer ‘available’ op de website.

2 likes

Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe kwam je bij Steinhart en / of dit model?

Overigens heb ik zelf ook diverse Steinhart’s gehad tot volle tevredenheid.

Was opzoek naar een rolex sub homage voor een prijs onder 1k en toen kwam ik bij dit model

2 likes

Is prima kwaliteit, zeker voor die prijs.

Met dit doel is er mogelijk geen betere kandidaat. Veel plezier alvast en welkom!

1 like

Ik zie net dat die op voorraad is, maar kan hem op dit moment niet laten bezorgen voor een tijdje. Weet iemand misschien hoe lang de ocean one 39 gmt’s meestal beschikbaar zijn.

1 like

Ik zou ze even een mailtje sturen. Zijn vrij vlot met antwoorden

1 like

Dus je maakt hier speciaal een account aan omdat je zsm wilt weten wanneer je de Steinhart in huis kan hebben en vervolgens krijg je antwoord van Steinhart maar wil je voorlopig geen levering :thinking:
Wil je hem nu wel of niet?

2 likes

Ik ben vanaf morgen anderhalve week niet thuis en hij is pas net op voorraad gekomen meneer Spoon :thinking:

1 like

Is bij je familie laten bezorgen geen optie?

1 like

Mooi is die he :ok_hand:

4 likes

Zover ik weet werkt hier niemand bij Steinhart dus deze vraag kan werkelijk niemand hier beantwoorden.
Is nl kwestie van vraag, voorraad, productie, etc.
Dus of bestellen en ergens anders laten afleveren of 1.5week wachten en dan proberen.

1 like

Ik heb ook eens zoiets gehad en met de webshop de datum afgesproken dat zij hem zouden versturen. Dat ging prima. Dat kun je overwegen.

Of anders je buurvrouw lief aankijken