Hoe zit het met de Tropic rubber banden?

Je klinkt een tikkeltje verbitterd :roll_eyes:

Mijn vraag stelde ik juist omdat ik ervan uitging dat jij het wel zou weten – zoals zoveel op het gebied van vintage. Complimenteus bedoeld dus. De inspiratie voor die ‘lus’ keepers van tegenwoordig moet ook ergens vandaan komen, dacht ik nog. Je frustratie over enkele keepers deel ik overigens, de Tropics zijn helaas sowieso te lang voor mij.

Hoe dan ook: heb je een link naar de bron die je gevonden hebt?

1 like

Sorry telefoontje tussendoor :sunglasses:Verbittering betreft niet jou persoonlijk maar de soms nogal eigengerichte autoriteit die in hf zo snel een label hangt aan wijzerplaatjes, kastpolijsten en zelfs lullige dingetjes als keepers. Als iemand zijn ’ nieuwe’ ontdekking van een horloge of nu dan de Tropics brengt en de al of niet echtheid is dat m.i. te interessant om meteen maar weer met de expertise als criterium in te hakken. Gebruikswaarde wordt toch ook bij -noem maar wat - Seiko aftermarket bracelet niet direct afgevlagd? Volgens mij heeft @Krabong ook nogal eens van die kritikasters waardoor we hier dan weer minder van zijn interessante posts tegenkomen. En ik denk dat die kritische insteek in buitenlandse fora minder domineert dan op hf. Volgende :roll_eyes:

1 like

Ik voel me zo vrij om deze even aan te vullen. :innocent:

2 likes