Hoe zou jij horlogemerken indelen? (Ranglijst)

Nice!

7 likes

Misschien nog een beetje respect leren opbrengen voor andermans voorkeuren?

2 likes

Vallen Rolex en Omega daar ook niet onder? Misschien niet onder troep maar wel massa productie of ben ik de enigste die wanneer Rolex op volle kracht draait en zo een miljoen horloges produceert geen massa vindt? :wink:

3 likes

1 like

Altijd weer zo’n topic waar de echte eksters en marketing fanboys zich laten zien :joy:

2 likes

Wat maakt het uit? Het zijn gewoon persoonlijke meningen.

2 likes

Daarom, je hoeft die van een ander niet de grond in te boren omdat ‘je eigen merk’ naast een kennelijk minder merk staat :ok_hand:

1 like

Die discussie moeten we misschien maar niet voeren :grin: Als je iets niet mooi vindt kun je dat gewoon zeggen, maar andermans voorkeur betitelen als troep moeten we niet willen.

2 likes

www.rolexforum.nl

Veel plezier daar :laughing:

1 like

Toch vind ik dat je voor straf daar naar toe moet als Rolex het enige merk in je lijstje is :wink:

1 like

Dus jij vind dat je respect hebt voor andermans mening door ze voor Eksters en marketing fan boys uit te maken? Heel bijzonder.

1 like

Dus jij denkt dat je respect hebt voor andermans mening door deze toon aan te slaan? Heel bijzonder. :joy:

1 like

1 like

Het is maar net hoe je het leest. Sowieso vind ik dat je de mening van anderen moet respecteren. Dat doe je niet door ze marketingfanboys of ekster te noemen.

1 like

Niets dan respect hier, voor alle meningen, echt alle :ok_hand:

2 likes

Ik heb die zo hoog staan puur vanwege de invloed die ze hebben op de industrie en op horlogeverzamelaars. Ik denk dat meeste van ons in het verleden zijn begonnen met zo’n goedkope lcd Casio of met een Swatch. Lekker iedere dag om naar school. Ach ik althans wel. Gedachte hieraan haalt zoveel herinneringen naar boven.:sweat_smile:

ik heb ze zelfs nog ergens liggen en ze doen het ook nog steeds

3 likes

Welkom! :smiley:

:point_up:t2: :clap:t2::clap:t2::clap:t2:

Chill out. Niet alles zo serieus nemen.

Bij mij niet hoor. Als ik IWC, Omega of Invicta puin wil noemen doe ik dat.

2 likes