Hoe zou jij horlogemerken indelen? (Ranglijst)

Onlangs een video gemaakt naar aanleiding van iemand die een tierlist plaatste op YouTube.

Nu mijn vraag aan het forum; ik heb ook snel een tierlist gemaakt. Ik weet dat ik lang niet alle merken vertegenwoordigd worden. Maar hoe zouden jullie dit invullen?

:point_up:t2::point_up:t2::point_up:t2: Dit is wat ik had ingevuld :point_up:t2::point_up:t2::point_up:t2:

Ben benieuwd! :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

3 likes

Nou kweenie hoor…

Elk lijstje zonder Credor hoeft voor mij niet.

6 likes

:joy::joy::joy::joy: toen ik hem invulde zei ik al dat ik die was vergeten.:joy::joy::joy::point_up:t2:

1 like

Invicta tussen Zenith en Rolex. Yeah right :sweat_smile:

9 likes

Was hier niet vrij recent een topic over dacht ik?

@SybrenAnne. Helaas is t topstuk van credor niet even te bekijken in Europa. Zou t persoonlijk niet erg vinden om de eichi 2 eens te bepotelen. :relaxed:

2 likes

T is ZIJN lijst Ralph dus vanuit t perspectief van @Chillekasper snap ik t wel :sweat_smile:

1 like

Tja ik snap het ook niet… wat doet zo’n haute horlogerie merk tussen die massaproductie troep?

4 likes

Ohja achja ieder z’n beleving. Mooi dat men blij is met z’n horloges. :yum::+1:

3 likes

2 likes

Oh? Die heb ik gemist

1 like

4 likes

Volgens mij heb ik dit dus gemist. Mijn excuus!

1 like

Heb je alleen jezelf mee als je alle goeie topics mist :grimacing:

2 likes

Inderdaad

Bij God tier: Patek tussen Casio & swatch is ook een opvallende, geeft aan dat dit geen mainstream lijstje is :ok_hand:t2:

1 like

5 likes

Je zal niet de enige zijn :ok_hand:

1 like

1 like

A kijk daar is ie al.