ik heb op chrono24 een mooie IWC gezien, alleen dit horloge wordt aangeboden vanuit Engeland. Om zomaar 3890,- over te maken vind ik wat, maar om er nu heen te vliegen is ook zo wat.
Hoe zouden jullie dit doen en wat vinden jullie van de prijs voor dit horloge?
Maar die wil je natuurlijk niet dus lekker een goedkope ticket pakken zoals hcptdg al zegt en voor weinig op en neer (Parijs is ook goed te doen met auto hoor!)
Ik zou het niet doen. Versturen al helemaal niet en als je gaat reizen is hij eigenlijk al verkocht, omdat je de moeite neemt. Net als met auto’s.
Al met al toch een risicovolle onderneming.
Tip, kijk nog eens goed naar de foto’s met vergroting, ik zie boven de 12 een rafelig randje tussen het glas en de kast. OP foto 1 en 5 is het te zien. Lijkt of er aan gewerkt is.
ik vind het prijsverschil zo groot, waar kan dat
aan liggen die uit Engeland en die roelkalkboel
komen alle twee uit 2011.
Wie weet juist door dat randje wat er inderdaad een beetje verdacht uit ziet. Hij staat tenslotte te koop als nieuw, dan zou je zo’n randje niet mogen verwachten.
En de uitvoering verschilt natuurlijk wat van elkaar. Ik ben zelf echt helemaal weg van de ingenieur, helaas is het voor mij de komende jaren niet te betalen. (of motor verkopen… NO WAYYYY)
Dagje vrijnemen, goedkoopnticket bestellen en naar London.
Of effe heen en weer knallen naar Parijs.
Allebei goedkoper dan een koerier, en je kan het horloge eerst bekijken, passen, voelen etc.
Dagje vrijnemen, goedkoopnticket bestellen en naar
London.
Of effe heen en weer knallen naar Parijs.
Allebei goedkoper dan een koerier, en je kan het
horloge eerst bekijken, passen, voelen etc.
Voor dat geld zou ik em ook eerst willen zien, ipv “blind” kopen. Of met een zichttermijn.