Wat ik mij afvroeg, hoeveel tijd besteden jullie per dag aan horloge liefhebberij?.
Dus zoeken op internet, op forums kijken, bedenken welk horloge je vandaag weer zult dragen, enz.
Ik een uurtje of 2, voornamelijk neuzen op het net, echter time ik niet of die uren voor 100% volledig aan horloges op gaan.
Ja, een uurtje of twee, maar wel verdeeld over de dag…
ehh… momenteel?.. tot zo’n 15-16 uur per dag… maar dat is bij mij min of meer beroepsmatig… offertes aanvragen… mails beantwoorden… dingen uitzoeken… fournituren, banden, glazen… en dan het werk in de werkplaats en in het atelier nog…
Te veel… ik wil minder minder minder…
Mijn beste,
Dat varieert!!
Maar met een gemiddelde van ruim 1 uur per dag, kom ik aardig in de juiste richting.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
1 tot 2 uur. Ik zoek niet echt alle sites af. Ik ben ook niet zo op zoek naar horloges. Ik ben meer benieuwd naar de ervaringen en beleving van anderen. Horlogeforum draait altijd op de achtergrond. Wordt gelukkig niet moeilijk over gedaan tijdens het werk
Gemiddeld een uurtje of twee drie per dag.
Tussen de 1 en 2 uur, vooral bijlezen hier:)
Ongeveer 2 a 3 uur per dag. Inclusief naar mijn horloge kijken die ik die dag om heb.
Alléén tussen de sex door, tijdens wordt niet in dank afgenomen
Ik schat dus 1 à 2 uur/dag.
Nu erg druk met werk en privé, denk dus nog geen kwartier per dag. Hiervoor was het 2-5 uur per dag, haha
Tussen 1 a 3 uur over de dag verspreidt.