Haha. Verslaafde
Edit : collega verslaafde
Haha. Verslaafde
Edit : collega verslaafde
Waar is de optie āte langā
Oef, even in mān profiel gekeken, als ik de leestijd deel door het aantal jaar dat ik hier al zit kom ik gemiddeld op 1 uur en drie kwartier per dag.
Ergens verbaast me dat niksā¦
Social media gebruik ik verder weinig, maar ik zit wel het nodige op eBay op zoek naar mooie aanvullingen voor de collectie, dus ga denk ik wel royaal over de 2 uur per dag.
Als ik die tijd nou eens besteedde aan het repareren van horloges.
Overdag ben ik over het algemeen weinig op het forum te vinden vanwege āte weinig tijdā.
Maar ik ga hier altijd voor het slapen ff een (half) uurtje lezen. Dat lijkt best lang, is het ook, maar bijkomend gevolg is dat ik bijna geen tv meer kijk.
Momenteel reeds 27 reacties gelezen, zal dus iets langer zijn vandaag :-)
Ach, mijn excuus is altijd: ik had ook in de kroeg kunnen gaan zitten.
Ik lees altijd op HF in de kroeg
Edit: trouwens niet helemaal n flauwe grap. Gebeurd in het echt best regelmatig. Momentje voor mezelf zeg maar.
Daās wel waar inderdaad, heb tv tijd ook min of meer ingeruild voor HF tijd. Geen idee of dat een goede of slechte ontwikkeling is.
Mijn verbinding met HF is altijd open, omdat ik mij nooit echt uitlog. Daarnaast ben ik echt wel een uurtje per dag met het HF bezig. Het is tenslotte mijn hobby, mijn passie⦠Ik vind het hartstikke leuk!
Dat geldt dus ook voor mij (al begrijp ik dat mensen zich wel eens āverbazenā (lees: ergeren) aan het woord āpassieā in dit geval).
Buiten interesse in muziek en wat sporten zijn horloges mijn enige hobby: geen autoās, motorren, fietsen, vissen of flipperkasten voor mij . Dus ik vind het allemaal wel prima!
Tijd weet ik niet⦠maar het zal substantieel zijn als je scherm is ingebrand met de horloge-forum-layoutā¦
Het loupje bovenin blijft gewoon staan
559 dagen online en 27leesdagen maakt zegge 1 uur en een minuut of 10 per dag gemiddeld.
Scherm staat regelmatig open maar zit ik er niet achterā¦