Hoelang zit jij per dag op HF? [POLL]

Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik zat met de instellingen op iPhone te klooien en zag bij Instellingen onder Schermtijd > iPhone van Dao > Horlogeforum dat ik gemiddeld per dag blijkbaar 46min op HF zit. Dit dus nog zonder tijd dat ik iets over horloges opzoek of op Insta zit. Dan kom ik zeker over een uur per dag.

Wat zou ik allemaal voor tofs kunnen bereiken als ik dat uur per dag beter zou besteden?

Tja.

En toen was ik dus nieuwsgierig; hoeveel zitten jullie per dag op HF volgens Schermtijd? En als je de tijd erbij inschat dat je surft naar horlogegerelateerde zaken of social media voor horloges?

Op HF

  • < 30 min per dag op HF
  • 30-59 min per dag op HF
  • 1u-1,5u per dag op HF
  • 1,5u-2u per dag op HF
  • 2u-4u per dag op HF
  • 4u-6u per dag op HF
  • Meer dan 6u per dag op HF

0 stemmers

Totaal (HF, web, socials)

  • < 30 min per dag totaal voor horloges
  • 30-59 min per dag totaal voor horloges
  • 1u-1,5u per dag totaal voor horloges
  • 1,5u-2u per dag totaal voor horloges
  • 2u-4u per dag totaal voor horloges
  • 4u-6u per dag totaal voor horloges
  • Meer dan 6u per dag

0 stemmers

1 like

Volgens mij best lang per dag maar als ik eenmaal een paar SchultenbrƤu in mijn mik heb dan vervaagt het besef van tijd.
@W.E kom dā€™r maar in.

12 likes

Hf is startpagina op mā€™n telefoon dus telkens als ik internet open, open ik hf en dat is veel te vaak.

3 likes

Gemiddeld 20 minuten. Nog best wat.

16dagen leestijd Ɨ 24uur= 384 uur Ć· 294 dagen actief = 1,3 uur per dag op HF volgens mijn samenvatting :+1:

2 likes

Ik kom hier nooit.

3 likes

Gemiddeld 1 uur en 15 minuten :dizzy_face:
Betekent wel dat ik hier graag verblijf :smile:

Ik wil het niet zeggen. Maar kan stoppen wanneer ik wil. Echtā€¦

14 likes

Volgens mijn stats gemiddeld 24 minuten per dag sinds ik mij aangemeld heb. In periodes dat ik actief met het forum bezig ben, zal het waarschijnlijk dichter bij een uur zitten

Zodra mijn werklaptop aangaat komt HF open te staan. Dus die 6 uur of meer online haal ik wel. Al zal ik effectief wellicht 1/2 uur per dag lezen.

1 like

21 minuten per dag op de iPhone. Maar ik denk dat ik tot het driedubbele kom als ik mijn werk pc meetelā€¦

1 like

Ik had laatst zoā€™n app geĆÆnstalleerd die alles bijhoudt. Ik schrok me rot. Rond de 6 uur schermtijd per dag.
Probeer er nu echt op te letten en zit rond de 3 uur nu.

1 like

Tussen de 15 en 30 minuten per dag op mā€™n iPhone. Daarnaast op de pc regelmatig ā€˜evenā€™ openen. Ik gok dat ik het uur zo al snel aan tik.

Het kan heel erg verschillen maar gemiddeld zal dat wel een uurtje of 2 zijn gok ik. Maar verder doe ik geen andere fora of social media erbij. Ben wel vaak op het web maar op HF na weinig horloge gerelateerd.

1 like

Gelukkig doet HF niet aan privacy. Bijna 1,5 uur per dag volgens je profiel :+1:t2:

1 like

We hebben in Helmond een gezegde voor iedere regular die niet de optie ā€œmeer dan 6 uur per dagā€ heeft gekozen.

Oe mond zit aan de voorkant maar ge lult uit oe nek.

Tot zover mijn bijdrage. Doei :kissing_heart:

3 likes

Te vaak.

Schokkend! :wink:

Al die nuttige dingen die ik in 840 uur had kunnen doen. :thinking:

Als bepaalde websites zichtbaar worden onder je schermtijd, dan ben je er te veel :joy:
Bij mij staat ā€˜Safariā€™ ook apart van ā€˜Horlogeforum.nlā€™ :sweat_smile:

1 like

Het lijkt of ik elke lang op HF zit, maar ik vergeet mij altijd af te meldenšŸ˜

3 likes