HOERA ... ik ben jarig en ga voor GOUD! #Fotoverslag

HOERAAAA … ik ben jarig en waar word ik nou blij van? GOUD X( Iedereen toch wel. Onze schaatsers op de Winterspelen willen niet anders. Wie had ooit gedacht dat Nederland een sprintnatie zou worden :S Om mijn naam een beetje eer aan te doen ff een plaatje … trots :~

G. Doesburg uploaded this image to

O.k. zo erg ben ik nou ook alweer niet (:smiley:

G. Doesburg uploaded this image to

In sommige culturen heeft goud puur en alleen met schoonheid te maken. In die culturen vindt men alles wat glimt en blinkt heel mooi en zeker als het ook van edelmetalen zoals goud of zilver is. Je ziet ook tanden met een diamantje erop. Een gouden tand is een soort van statussymbool c.q. versiering. Net als sommigen een tatoeage heel mooi vinden.

Oh ja, waar waren we ook alweer gebleven? Ik ben jarig. Om een beetje warm te worden, had ik van mijn schoonzus een leuk uitje gekregen. The Sisters of Soul waren ECHT FANTASTISCH X(

Explore G. Doesburg

Mijn avond kon niet meer stuk. Het was inmiddels 15 feb. rond 23.00 u dat we de Ziggo Doom verlieten. Nog even en ik was jarig :)-D Ja, ik had 'm al aan :smiley: Zo vaak ga ik niet stappen, maar nu de kids bij opa en oma zijn:

Mijn vrouw en ik gingen ff helemaal los in de lokale clubs. OEH BABY PARTYTIME X( Laten we elkaar nou geen @#4#^% noemen, maar vanmorgen was ik behoorlijk brak. Alles heeft een reden :)-D

Explore G. Doesburg

O.k. ik zal ophouden en nu met het echte verhaal beginnen :# Tijdje terug bracht ik een bezoekje aan Rob en we schudden de handen voor een nieuw project. Ik heb altijd al een gouden horloge gewild. Tja, een hele foute Rolex kan ik niet betalen :frowning: Jullie weten dat ik dol op Seiko Monsters ben. Dit is natuurlijk de kroon op mijn verzameling :} Hier nog prachtig in de doos.

Op de foto heb ik de band al verwisseld, maar deze BM zat om een prachtige Struisvogelband :+

Met gouden sluiting

Ik zag de materialen van één van onze eigen HF talenten bandenmaker Wouter a.k.a. Mimoza die met Trapped leatherworks hard aan de weg timmert. Deze slangen lerenband moest ik gewoon hebben X(

De band is fantastisch, maar ik twijfel nog over deze combinatie. Wat vinden jullie ervan :sunglasses: Alle ideeën zijn welkom :+

En dan denk je dat je alles hebt gehad … zit er een rubberenband met gouden buckle bij (tu) Wat een verwennerij :slight_smile:

Deze zit echt mooi mensen (tu)

Had ik al gezegd dat het hier gaat om een 24 karaats coating en niet zo zuinig ook X(

Natuurlijk kan ik niet tegen al dat goud van mijn vrouw op. Is niet allemaal echt hoor, maar deze golden BM past er mooi tussen >X

Mijn bekende autoshoot mag natuurlijk niet ontbreken. Beetje spelen met mijn vrouw haar nieuwe telefoon :wink:

Valentine … ja, ik doe er ook aan mee. De rozen staan er nog prachtig bij >X

Alle gekkigheid op een stokje … ik ben echt heeeel blij met deze nieuwe en unieke Black Monster Gold Edition :} #ThanksMonsterwatches

Vergeten jullie niet zelf ook je (deels) gouden horloge te posten :~ Ik heb genoten van deze dagen. Alvast bedankt voor de felicitaties (:smiley: Ik lees het morgen wel, nu gauw slapen, want straks weer vroeg op :z

Laat ik de eerste zijn:
Gefelicteerd Gio :slight_smile:

Thanks Marcel :slight_smile:

Marz Schreef:

Laat ik de eerste zijn:
Gefelicteerd Gio :slight_smile:

wat een smerig mooie monster zeg.zeer veel draag plezier met dit patser klokje haha:)

Van Harte! Ik vind het een erg geslaagde monster. Ik zou er een gouden band op zetten :wink:

Hierbij mijn foute Vostok.

Die Vostok is fantastisch! Goudenband bij deze monster is echt fout … zo black ben ik ook alweer niet hahaha (:smiley:

sq100 Schreef:

Van Harte! Ik vind het een erg geslaagde monster.
Ik zou er een gouden band op zetten :wink:

Hierbij mijn foute Vostok.

http://www.darkwiz.net/download/27-06-2013.JPG

zou er een band op zetten van zwart bont haha.

Sprinter Schreef:

Die Vostok is fantastisch! Goudenband bij deze
monster is echt fout … zo black ben ik ook
alweer niet hahaha (:smiley:

Dank je :slight_smile:
Bi-color band wellicht een optie dan?

vind hem wel beter met zwarte wijzerplaat dan die blauwe.

Dat vond ik nou ook :slight_smile: Die blauwe maken we weer iets moois van :wink:

remjo Schreef:

vind hem wel beter met zwarte wijzerplaat dan die
blauwe.

Zou kunnen, maar liever niet. Is niet mijn stijl in deze :smiley:

sq100 Schreef:

Sprinter Schreef:


Die Vostok is fantastisch! Goudenband bij deze
monster is echt fout … zo black ben ik ook
alweer niet hahaha (:smiley:

Dank je :slight_smile:
Bi-color band wellicht een optie dan?

Alsnog van Harte Gefeliciteerd !!:)-D

En tja… Ik vind hem super deze uitvoering.!!!
Zou het slangenleren bandje ergens achter in de sokkenla stoppen… Maar goed,ieder zijn ding;)

Veel (draag)plezier ermee !!

Pieter.

Proficiat met je verjaardag en deze gouden knoepert!

Gefeliciteerd en nog eens Gefeliciteerd .

Gefeliciteerd. De slangenband past beter aan een rvs monster m.i.

Gefeliciteerd giovaní. Ziet er gaaf uit dat monster!

Gefeliciteerd met het mooie klokje en je verjaardag!
Persoonlijk zou ik hem op de struisvogelband houden :wink:

Ook hier dan nog maar een keertje gefeliciteerd makker!

Wat een fraaie klok is dit. Ik ben geen liefhebber van gouden horloges maar voor deze zou ik best een uitzondering kunnen maken.

Eigenlijk vind ik alle banden er goed bij staan maar juist een gewone ordinaire rubber band maakt het geheel heel speciaal. En dan zeker met die gouden buckle eraan.
Dit is een topper! Geniet ervan…

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag :slight_smile:

Groet Tecco