Hoeveel Aevig Balaur HF2016 zijn nog in bezit van forumleden

Stofjes, gerepareerd terug binnen 1 dag de bedel verstel kroon kapot, knarsende tandwielen gevoel… waarschijnlijk niet goed terug “gelegd” gaf chip aan. Maar voor mijn de druppel om het niet meer aan te durven.

1 like

35

1 like

Nogmaals de nummer 20 / 50, maar nu met foto’s na bandwissel.

8 likes

Number 8 reporting :wink:

3 likes

No 4 is ook nog bij zijn originele baasje :

6 likes

Stoere band!!

1 like

Nr. 24 gaat ook niet weg:

5 likes

tussenstand
16 gemeld
1 MIA
2 back by chip
1 naar de States

Nr. 5 is ook nog aanwezig hier!

4 likes

Nummer 43 is niet meer bij z’n originele eigenaar, maar wel bij mij :grinning:

8 likes

aan de binnenkant… :confounded:

1 like

Yes! Zoals bij een watermeter!

Nr 40 meldt zich :wink:

6 likes

Nummer 14 bij een ander forumlid terecht gekomen, maar of deze nog binnen het forum verblijft, betwijfel ik.

1 like

Ik denk dat je met deze 2 mijn HFLE (Nr 39) bedoeld. Die is onderweg naar de US verloren geraakt. Als het goed is krijg ik deze week meer te horen, maar heb er een hard hoofd in. Hij is reeds anderhalve maand “kwijt”…

Gelukkig is de verzending verzekerd, ik hoop dus eigenlijk dat ik gewoon mijn geld terugkrijg ipv het horloge retour. De koper is namelijk inmiddels ook gevlogen (terecht).

1 like

ouchh… That is a bomber
Veel sterkte en hoop dat je je geld snel krijg. enne. weet je al wat je ermee ga kopen?

Heb mijn Longines Conquest er al van gekocht eigenlijk…

2 likes

Nummer 34 is ook nog steeds bij de oorspronkelijke eigenaar. Nu voor een paar weken mee op vakantie, maar thuis ook regelmatig om :smile:

Crosspost uit een ander topic:

6 likes

Nummer 45 is nog aanwezig en krijgt nog zeker 2 of 3 dagen in de week draag tijd. Deze gaat niet meer weg.

4 likes

Nr25 nog steeds bij mij ook. Draag hem zo af en toe. Het blijft een fantastisch afgewerkt horloge voor het geld.

2 likes