Nr 21 meld zich ook, overgenomen hier op het forum en zie het nog niet gebeuren dat hij op korte termijn weer weggaat. Zit momenteel op een andere band maar heb daar nog geen foto van.
Even resumerend, zoān 18/19 mensen die hem hadden gekocht in de starter hebben hem nog.
De rest heeft hem doorgeflipperd hetzij via het forum, hetzij via een ander verkoopkanaal.
Moet je het dan zien als top, of als flop?
Wellicht niet geheel de juiste woordkeuze. Laat ik deze zin anders formuleren.
Hoeveel van de mensen die hem initieel kochten zouden het horloge gekocht hebben, wetende wat ze nu weten?
Als ik het zo even snel uitreken, heeft 60% van de aantallen het horloge alweer verpatst. Zijn ze allemaal zo erg als ik met het koopgedrag, of was het een impulsaankoop die achteraf toch niet geheel aansloot bij de wensen?
Ja dat
Ach, dat kun je je ook afvragen van de eerdere HF limiteds die ooit geproduceerd zijn.
Ik ben blij met de niet-zo-limited Balaur. ook al is het eigenlijk geen goede bandenswapper. Draag 'm zo eens in de twee weken.
Ik denk dat dat percentage wel een stuk lager ligt hoor, lang niet iedereen die mee heeft gedaan reageert in dit topic
Ach, het is als met zoveel horloges: je flippert je een ongeluk.
En aangezien ze zowel hier als elders goed weer verkopen is het een succes mijns inziensšš»
Zoals @bart12 al zei. Lang niet iedereen regeer op topics.
Toen we er in stapten, wisten we niet wat het uiteindelijke ontwerp zal zijn. De HFLE2016 in huidige vorm is ontstaan na een aantal stemrondes.
Dus we kochten het horloge zonder garantie hoe het uiteindelijk uit zag. Maar we(athans ik) hebben wel spannende belevening aan de tot standkoming van het ontwerp. Tijdens de stemrondes zijn er verschillende leden al uitgestapt door zijn/haar rechten door te verkopen.
Is het HFLE2016 een succes? Ik vind van wel. Redelijk snel verkocht zonder al te veel verlies. En volgens geruchten verkoop je het met een aardige premium in buitenland.
Helemaal mee eens!
Back als een nieuwe HFLE qua idee een beetje in lijn met mijn smaak is wederom meteen.
premie?
Eens bart, daar had ik geen rekening mee gehouden.
Damn. Voordeel is dat 'ie wel eenvoudig te herkennen is als 'ie ooit op MP belandtā¦
Ik vind het zeker een succes. Het is een mooi en uniek horloge met een hele goede prijs kwaliteit dat via stemronde op unieke wijze tot stand is gekomen. Dat het geflipperd wordt zit bij vele hier in het bloed en is vaak ongeacht het merk, model en/of prijsklasse en wat mij betreft geen graadmeter voor het al dan niet succesvol zijn van deze HFLE.
Mvg. Bertjan (nr 47š)
ā¦
ā¦en let op het woord 'mogelijkā Zal wel goedkomen vast
Precies! Als we moesten afgaan op het flipperpercentage zou bijvoorbeeld de Seiko SKX007 een grote flop zijn
Ik voel we eigenlijk nog meer voor om te constateren dat als een horloge zich vrij gemakkelijk laat flipperen, het blijkbaar een relatief geslaagd ding is.
Premium = wat je Bovenop listprijs moet betalen betalen
Nu is mijn HFLE2016 nog zeldzamer geworden
Ja flikkers zijn het⦠Zij raken wat kwijt en ik krijg āmogelijkā mijn geld terug. Schandelijk.
Ik kreeg hetzelfde bericht een paar jaar terug, en het is allemaal (nou ja, financieel) goed gekomen.
Ik heb voldoende bewijs dat het allemaal keurig is verlopen (van mijn kant uit) denk ik. Enige uitdaging: Ben alleen het verzendbonnetje kwijt, maar heb wel tracktrace bevestigingen e.d.
Hopelijk gaan ze daar niet over vallen nuā¦