Hoeveel draagtijd krijgt krijgt jullie P1lot One?

Ik heb de mijne een paar dagen gedragen op een Di-Modell Tornado strap…ziet er erg mooi uit en ook nog historisch correct voor een Flieger.
Band is erg comfortabel.

Unfortunately…no pics…yet.

Lucien Schreef:

Ik heb de mijne een paar dagen gedragen op een
Di-Modell Tornado strap…ziet er erg mooi uit en
ook nog historisch correct voor een Flieger.

Leuke band & een van mijn favorieten. Wordt vaak gedragen met pilotenhorloges en met name chronografen. Maar historisch correct? Nee, van geen kant :wink:

Nr 31 heeft wekelijks zo’n 2 dagen dienst. Op de enige echte P1 Bund strap natuurlijk :smiley:
Hij loopt volgens mij heel aardig op tijd (niet precies gemeten), maar ik wissel te vaak om snel afwijkingen te zien :slight_smile:

Behoorlijk veel. Heb hem op een varkensleren bandje gezet met titanium gesp.
Doordat het bandje soepeler en al met al minder dik is, past het beter om mijn smalle pols. Hij gaat nu zelfs zonder probleem onder een overhemdmouw. Nu heb ik echt profijt van de grote kromming in de kast.

En het spaart de originele band :wink:

Ja dat is waar: je spaart zo mooi je originele band. Ik moet zeggen dat - hoe mooi ik hem ook vind - de NATO nog maar een half uur gedragen heb. Deze zomer op het water zal 'ie er wel om gaan :slight_smile:

motormuis Schreef:

Deze zomer op het water zal 'ie er wel om gaan :slight_smile:

Op water… 3atm tested immers?

Jan heeft het zelfs tot 6 ATM geschopt met zijn nieuwe tester, dus dat moet goedkomen :stuck_out_tongue:

motormuis Schreef:

Jan heeft het zelfs tot 6 ATM geschopt met zijn
nieuwe tester, dus dat moet goedkomen :stuck_out_tongue:

Je zou m ook ergens naartoe kunnen brengen om te kijken hoe ver de jouwe zou kunnen. Wie weet ken ie dieper dan james cameron’s deep sea challenger :stuck_out_tongue:

Oh, wedden dat mijn P1lot One (en de jouwe) net zo ver kunnen als de Deapsea? Maar of ze het dan ook nog doen…

motormuis Schreef:

Oh, wedden dat mijn P1lot One (en de jouwe) net zo
ver kunnen als de Deapsea? Maar of ze het dan ook
nog doen…

Deepsea misschien. Maar de deepsea challenger… Ik denk dat t klokje dan in elkaar geklapt is.

Nee hoor. Ik hou n piloot lekker op t droge :slight_smile:

Oh, hij moet het overleven? Zeg dat dan :stuck_out_tongue:

motormuis Schreef:

Oh, hij moet het overleven? Zeg dat dan :stuck_out_tongue:

Nou ja, het liefst dat je t zelf ook overleeft :smiley:

Hallo P1lot One-eigenaren.
Ik kocht gisteren van een forumlid de nummer8 met alle bijbehorende atributen.Naar ik heb begrepen kocht die het ook weer van een ander forumlid. Kan ik vrijelijk zeggen dat ik de 3e eigenaar ben van de nummer8 gekocht op dag 29 van de 4e maand. Is het nog te volgen ? Jawel, ik volg met spanning het pakketje dat binnenkort wordt bezorgd !! Greets Nitram:)o

1 like

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Hoi Nitram,

Dat lijkt dan te kloppen! Mooi om te zien dat de P1lot een nieuw baasje heeft gevonden. Geniet ervan!

Gr. namens het hele team
Hans

nitram Schreef:

Hallo P1lot One-eigenaren.
Ik kocht gisteren van een forumlid de nummer8 met
alle bijbehorende atributen.Naar ik heb begrepen
kocht die het ook weer van een ander forumlid. Kan
ik vrijelijk zeggen dat ik de 3e eigenaar ben van
de nummer8 gekocht op dag 29 van de 4e maand. Is
het nog te volgen ? Jawel, ik volg met spanning
het pakketje dat binnenkort wordt bezorgd !!
Greets Nitram:)o

Zo te horen is nr. 8 't forumsletje :+

Just kidding! :wink:

Veel voorpret!

Hmm, moet je ook een bandje bestellen met je eigen initialen, want dat is toch ook wel grappig

Inderdaad is de bijbehorende 7T2 band erg stug. In het begin was het een worsteling om de P1 om of af te doen. Inmiddels ben ik er aan gewend en vind ik hem fantastisch. Ik zou geen andere band meer willen!

Het lijkt op hetzelfde verschijnsel bij een paar nieuwe schoenen: Hoe moeilijker in het begin, hoe fijner ze uiteindelijk zitten :~

Ciao, Henk

Precies. Het is natuurlijk wel leer uit broekriemen, wat van nature wat stugger is. De mijne zit ook heerlijk en kromt goed. Vergeet allen niet de band (bijv. jaarlijks) even wat in te vetten met wat olie. Misschien kan Remie dit aanvullen / verbeteren?

Zeker belangrijk om het leer goed te onderhouden. Ik heb goede ervaring met crème essentielle van Woly, maar als er betere zijn hoor ik dat ook graag :wink: