Hoeveel draagtijd krijgt krijgt jullie P1lot One?

Olio di Oliva extra vierge?

Bij MJK Motorkleding kreeg ik het advies ā€œZadelzeepā€ voor de reiniging, en in de ā€œHippische hoekā€ vind je ook wel een goed middel om het leer in te vettenā€¦

de Lederen band is als een paar dienstkistenā€¦ stuk en zwaar in het beginā€¦ maar als de band eenmaal naar je pols staat, dan blijft het horloge prima zittenā€¦ en ik heb de band niet echt strak zittenā€¦ in mijn dienstkisten heb ik ook best wel ruimteā€¦ en ik heb in mijn hele leven nog nooit blaren gelopen

Na 2 dagen ā€œverlofā€ zit de Pilot One vandaag weer om de polsā€¦ met een Nato Strapā€¦ Ik zal binnenkort eens wat fotoā€™s plaatsen van de P1lot One op verschillende Natoā€™s

motormuis Schreef:

Olio di Oliva extra vierge?

Hoe puurder de olijfolie hoe bijtenderā€¦

Anti aanbaklagen kunnen niet tegen extra vierge olijfolie dus op leer zou ik daar gewoon een product voor gebruiken wat er voor bestemd is.

Groeten,

Noel.

dit was dan ook een grapje :slight_smile:

wist niet dat die potjes zĆ³ groot waren

motormuis Schreef:

dit was dan ook een grapje :slight_smile:

Ah!

(tu)

Als je je lederen band goed wil onderhouden een aantal opties
Van goed naar beter

Schoensmeer (maar neem dan een kwalitatieve (sapphir of zo)
Voedingswax (op basis van bijenwas)
Lederolie (neatsfoot oil, voed en verzacht(maar kans op een donkerdere tint))

7T2 Straps Schreef:

Zeker belangrijk om het leer goed te onderhouden.
Ik heb goede ervaring met crĆØme essentielle van
Woly, maar als er betere zijn hoor ik dat ook
graag :wink:

Lā€™oLreal, omdat je P1lot One het waar is :+

Kwam ook deze tegen, in the spirit van Avengers 2ā€¦

1 like

Hihi lol

Mimoza Schreef:

Schoensmeer (maar neem dan een kwalitatieve
(sapphir of zo)
Voedingswax (op basis van bijenwas)
Lederolie (neatsfoot oil, voed en verzacht(maar
kans op een donkerdere tint))

Mijn keuze & bijdrage aan het lijstje is: Tapir Leder Ɩl.

Gebruik ik voor lederen banden. Trekt goed en snel in en maakt leer erg moi soepel

Ik draag mijn p1lot One zeer regelmatig en altijd met de prachtige lederen band. Nu wil ik deze verwisselen met de NATO-band. Op het internet heb ik gevonden dat je eerst de 2 pushpins moet plaatsen en dan de NATO-band erom heen schuiven. Maar als ik mij niet vergis was bij ontvangst van de p1lot One de NATO-band anders verbonden met de horlogekast. Of ben ik verkeerd?

Bij mij zat de Nato er los bij, in de pouch.

Een Nato kan volgens sommigen op verschillende manieren aan je horlogeā€¦ maar ik kan me maar Ć©Ć©n manier voorstellenā€¦

Je hebt een horloge met de Pushpins erinā€¦ voor de P1lot One kun je de dikke pushpins gebruiken voor een Nato, zodat ie wat Hoger tussen de Lugs komtā€¦

Anywayā€¦ Pins erinā€¦ Horloge met de 12 boven beetpakkenā€¦ Nato beetpakkenā€¦ met de Gesp boven, en de korte flap met het oog achterā€¦ , het lange stuk van de NATO van Boven naar beneden achter de Pins langsrijgenā€¦ dusā€¦ tussen de Lugs over de pin, tussen Pin en kast door, over de achterkant, Tussen de pin en de kast door aan de onderkant van het horlogeā€¦ en dan door de ring aan het korte stuk van de NATO, zodat die ook gewoon onder het horloge komt te liggenā€¦

Zie hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,3256512,3256512#msg-3256512

Ik heb vandaag een prachtige P1lot One mogen overnemen. Hij is erg mooi in het echt. Ben er heel blij mee!

2 likes

Gaaf Robin! Ik heb dezelfde. Fantastisch horloge, krijg er geen genoeg van.

De ā€œFluted Orangeā€ is ook mijn persoonlijke favorietā€¦ 'k hoop dat je er veel plezier aan beleefdā€¦

Proficiat! Heb hem ook in deze uitvoering. Waardeer hem iedere dag meer.