Hoeveel draagtijd krijgt krijgt jullie P1lot One?

#49 wordt ook regelmatig gedragen. Vandaag voor de afwisseling een Steinhart Vintage bandje erbij besteld.

Leuk, ook mega letters kunnen. Vooruit, volgende keer nog een paar slagen groter! :frowning:

Zo, inderdaad. :confused: Sorry. Was mijn eerste post op het nieuwe forum vanaf de mobiel. :grin:

1 like

Geen probleem :slight_smile: , wist ook niet dat het überhaupt kon.

Hij gaat nog meer draagtijd krijgen. Vandaag twee banden van Ko binnen gekregen. Man, man, man, wat heerlijk. Heb een k*t dag, maar dit maakt echt een hoop goed.

1 like

Over die beetje rood-achtige heb ik m’n twijfels, maar die grijsbruine vind ik er prima op staan. Proficiat!

Ik moet nog steeds die serie foto’s maken van de P1lot One op verschillende Nato’s…
hopelijk morgen goed daglicht…

Het is vrijdag en het weekend is hier zonnig begonnen ! Sinds 2 weken behoor ik ook tot het gelukkige groepje van P1lot One bezitters natuurlijk mede dankzij Jaap en Lucien. Wat loopt de #8 mooi op tijd ! Het opwinden van de veer valt reuze mee. Gelijk maar een foto van de P1lot One met wat “vlek” op het glaasje. Daar heeft het glaasje snel last van. Komt dat door de AR-coating vroeg ik mij af ? Ondanks dat blijf ik de Fliegeruhr rete-mooi vinden !! greets nitraM.

Dat vlekken herken ik. Bij mijn opticiën hebben ze flesjes met vloeistof waarmee je dat pijnloos kan weghalen. Jammergenoeg, staat er geen samenstelling op de flesjes :confused:
Maar met dat & met goede brilledoekjes (ik gebruik ze van Kodak) gaat het prima weg. Duurt ook best lang voor het terugkomt. YMMV.

Aaaa…dat “gevlek” is bekend. Eigenlijk ligt het voor de hand dat opticiën’s een probaat middeltje gebruiken voor vettige brillen. Ik draag dus kennelijk geen fok ! Zo’n handig brillendoekje daar ga ik morgen voor. Die krijg je meestal gratis bij aankoop een nieuwe bril dus een opticiën met goede koopmansgeest geeft graag iets weg om klanten te winnen. greets, nitraM :sunglasses:

Waar blijven die foto’s, Jan? :yum:

De P1lot One zoals we em allemaal kennen… op de Lederen 7T2 strap…

en op de bijgeleverde olive NATO

de P1lot One is wat mij betreft echt een bandenslet… :smile:
Want…
Op Zwarte Nato…

Op Zwart-grijze Black Ops Nato…

op Grijze Nato…

Op NavyBlue Nato

en dan wat “kleurtjes”…
Op Blauw-rode Nato…

Op Zwart-wit-blauwe Nato…is al weer een tikje "frivoler… maar het kan NOG gekker…

op “inmate” nato… Oranje…

en… nee… dit wordt em niet… op John Wyer Automotive NATO…

Mijn persoonlijke favoriet is eigenlijk wel de NavyBlue… maar dat komt doordat deze band heel soepel is, en zeer comfortabel draagt… qua uiterlijk, vind ik de grijze, zwarte, Black Ops, en Olive wel de mooiste… een MI6 Staat nog op mijn verlanglijstje… Rob& Roll heeft al zo’n strap… en dat smoelt ook goed op de P1lot One…

Ook een Khaki Nato staat goed op de P1lot One, en die staat dus ook op mijn verlanglijstje…
Eigenlijk durf ik te stellen dat ie op Effen donker gekleurde Nato’s sowieso goed smoelt… en niet al te frivole gestreepte Nato’s kan ie ook prima hebben… zoals bijvoorbeeld dus de Black Ops…

1 like

Hoe is het met de P1lot One’s? Worden ze nog wat gedragen?

Nummer 21 draag ik zeker nog zo’n 3 keer per week en loopt en draagt nog steeds fantastisch.

Waarschijnlijk zal alleen mijn nog aan te schaffen Pelagos hem grotendeels in de kast doen belanden… Ben er al een poos mee bezig, maar mijn verwachting is dat de Pelagos in Q3 of Q4 dan toch eindelijk aangeschaft zal worden! (al dan niet na het verkopen van 1 van mijn horloges)

Hij heeft de afgelopen week “Vrijaf” gehad… de Zentra, DumeT, Braun en Vostok hebben elkaar afgewisseld… maar vanmorgen schreeuwde de P1lot One weer om aandacht… dus… Klats!.. de P1lot One om de pols vandaag…

Yes!..mijn MI6 NATO is er. …
't heeft even geduurd… maar 't was het wachten waard…

1 like

Waar haal je die Nato vandaan?

Uit een Enveloppe… :smile:… Maar die enveloppe is opgestuurd door de mensen van
http://www.aguetradingco.com/collections/22mm-nato eringestopt en opgestuurd… nadat ik mijn Paypal Account weer eens wakker gemaakt had… :wink:

Ik heb de site bezocht. Zag er goed uit allemaal.
Ben na wat omzwervingen op een andere site gekomen, met deze beauty van een band voor heel weinig.

1 like

2 likes

Draagtijd krijgt de P1lot One ruim voldoende alhoewel soms een beetje dringen is rond het polsgebied.