Hoeveel hebben jullie voor een horloge over?

Hey iedereen.
Wat hebben hebben horlogefanaten tegenwoordig voor een horloge over?
Ik ben bereid om tot 700,-.

mvg

Hallo Tjabo, toevallig quizmaster van beroep? :wink: :smiley:

hey,
gehhe nee hoezo die vraag?:stuck_out_tongue:

Sorry Tjabo, maar je vraag vind ik nogal zinloos. Het ligt er maar aan wat voor horloge je zoekt en verder zijn er nog heel wat andere factoren die een rol spelen bij de bepaling van een horloge-budget. En of dat factoren zijn die op dit forum thuishoren, waag ik te betwijfelen.

Tjabo Schreef:

hey,
gehhe nee hoezo die vraag?:stuck_out_tongue:

Nou, je bent net nieuw en stelt, zonder jezelf even netjes voor te stellen, allemaal vragen aan de leden hier. :slight_smile: Als wij weten met wie we te maken hebben maakt het denk ik toch wel wat anders .

Just my 2 cents!

Je stelt inderdaad erg veel (globale) vragen. Iedereen antwoord wel, maar ik heb niet echt het idee dat iedereen intresse in elkaars antwoord heeft.

Dingen als webwinkels is iedereen het wel overeens, favoriete horloge is een eigen mening en hoeveel je voor een horloge over hebt, het gaat toch niet echt om het geld? Sommige mensen gebruiken horloges als een prestige-item, anderen gewoon omdat ze de techniek, het verhaal, de kwaliteit en het hele horloge gewoon geweldig vinden.

Ik zou er zelfs mijn schoonmoeder voor verkopen :smiley:

( Maar niemand wil haar :wink: )

Marc-B1 Schreef:

Ik zou er zelfs mijn schoonmoeder voor verkopen
:smiley:

( Maar niemand wil haar :wink: )

Haha :smiley:

Ik zit met 't zelfde! En als ik haar al verkocht zou krijgen, kan ik van de opbrengst nog niet eens een tweedehands Swatch-bandje kopen! :smiley: :smiley:

Paul G. Schreef:

Ik zit met 't zelfde! En als ik haar al verkocht
zou krijgen, kan ik van de opbrengst nog niet eens
een tweedehands Swatch-bandje kopen! :smiley: :smiley:

Probeer es een Aplha :wink:

Marc-B1 Schreef:

Ik zou er zelfs mijn schoonmoeder voor verkopen
:smiley:

( Maar niemand wil haar ;))

Ik heb niet eens een schoonmoeder om te verkopen (is dat nou voor of nadelig voor mijn budget :D)

Iedere smaak heeft zijn eigen prijskaartje, zeg ik maar.
Grooste wens of droom wat horloge betreft is niet voor iedereen weggelegd,maar
we blijven dromen,toch?
ik ben nu al blij met mijn Seiko 5 Atlas die binnekort binnenkomt.