Hoeveel horloges heb jij?

Helemaal :joy:
Meestal denk ik na een flinke aankoop; nu echt even een halfjaar niksā€¦ Maar na een paar weken kriebelt het alweer en ben ik mā€™n voornemen weer vergeten. Vooral de prijsklasse tot pak hem beet 50 Euro (vintage opknappertjes) gaan zooo makkelijk. :sunglasses:

1 like

Ja die heb ik er flink veel maar dan niet opknappertjes(zelf nog niet zo handig) dus ik probeer er wel te zoeken die goed werken en er goed uitzien en zit dan wel daardoor in de wat hogere prijsklasse tussen de ā‚¬50-ā‚¬200 te zoeken.

1 like

Guy Goma

1 like

Ik probeer me de laatste tijd wel te beperken tot dingen die er in elk geval netjes uitzien, want dat optisch opknappen gaat enorm veel tijd in zitten. Of ze werken vind ik minder belangrijk; uurwerkjes krijg je bijna altijd wel weer aan de praat.
Gevolg is wel dat ik bijna net zoveel horloges heb die het niet (goed) doen als die het wel doen. :sweat_smile:

1 like

Ik heb er ook wel meer dan 100 maar wat ik echt als draag collectie heb (dus geen knutsel/handel) zijn er rond de 25 denk ik.

1 like

Ahā€¦dus je hebt nog genoeg te doen :astonished: ā€¦ik heb misschien tussen de 5-10 horloges liggen die niet goed werken(niet meegeteld trouwens in het totaal) maar wie weet vind ik zelf nog eens tijd om daar meer naar te kijkenā€¦Heb nu zelf al diverse (vintage) horloges voorzien van een nieuwe batterij (dat vind ik al heel wat :roll_eyes:) en bij mijn volgende stap wil ik uitzoeken dat ik zelf kan reguleren met zoā€™n timegrapher ofzo :roll_eyes:

2 likes

Ik hoef me inderdaad niet te vervelen. :joy: Dat remt de aankoopwoede nog wel eens een beetje af, wanneer moet ik dat allemaal gaan opknappen. :thinking:
Het weer van de afgelopen maanden werkt overigens niet echt mee, veel te mooi weer om op zolder te zitten. :grin:

1 like

Ongeveer 100 camel Trophy horloges en daarnaast een stuk of 25 anderen ( breitling, tudor, edox, rado, tissot e.d.) volgende week komt er een mooie iwc binnen :grinning: Mn meisie heeft er een stuk of 80

16 likes

Inderdaad :grin: ā€¦ ā€˜So many watchesā€¦so little timeā€™ :joy:

2 likes

Dat wordt een lange iene miene mutte als je wilt kiezen welke je gaat dragenā€¦ wow. Ik dacht bij 20 al ā€œen nu omlaagā€.

1 like

De camel Trophy horloges draag ik niet veel ( te bang om te beschadigen :grimacing:) gewoon regelmatig voor Mn kast staan kwijlenā€‹:grinning:

2 likes

Dan zou ik er zo een tissuedispenser neerhangenā€¦
Mooie verzameling in ieder geval

1 like

Thx, handdoekjes zijn aanwezig :joy:

1 like

Vandaag weer 2 mooie full set camel Trophy horloges binnen gekregen. Ben iedere keer weer zo blij als een puber op de wallen :grinning:

4 likes

Zooooo herkenbaar :sweat::sweat::sweat:

1 like

Richting de 200 hier maar daar kan ik niks aan doen. Na een lange analyse blijkt dat al mijn horloges last hebben van verlatingsangstā€¦

5 likes

:joy: was ook mijn 3erste gedachte.

1 like

Ik denk dat ze in gesprekstherapie zullen moeten. :thinking::wink:

1 like

Hahahaā€¦ heb ik ook last van. Ik denk soms weleens dat ze zich voortplanten in die kist, als ik even niet kijk. :joy::wink:

6 likes

Yepā€¦ :wink:
Ik ben een van die lui.

1 like