- 1
- 2-5
- 5-10
- 10-20
- 20-50
- 50-100
- 100 of meer
0 stemmers
Ben benieuwd!
0 stemmers
Ben benieuwd!
Waarom staat ‘0’ er niet bij?
Omdat nee. Gewoon nee.
Omdat je hier niet zit om alleen te klootviol…
Oh wait…
100 of meer…
En die zijn er gewoon!
te weinig
Is het komkommertijd in de zaak Erik? Lekker even aan de achterkant van het pand zitten met een Bordeauxtje in de hand Zolang je maar Smintjes onder de kassa hebt liggen.
te veel
Marino had er zeker 100+
Haha…ssssst …Ik dacht ± 150 stuks maar mijn vrouw is gaan tellen en dat zijn er al 150 beneden en ik heb er nog een aantal in mijn amateur knutselkamer liggen en volgens mij is ze nog een doos vergeten dus ik denk tussen de 160-180…ziek gewoon
…ah ja ik ben een verzamelaar tegengekomen en die is volop aan het verkopen en die zei dat hij er rond de 3000 heeft dus valt best mee van mij
(ik heb ze niet gezien hoor maar zijn ebay pagina staat vol en veranderd steeds)
Op dit moment 52
Long way to go naar mijn gewenste collectie van +/-10 stuks… maar telkens ik iets verkoop, koop ik iets anders weer bij…
Iemand een batch van 40 stuks kopen?
Heeft geen zin, eens een verzamelaar, altijd een verzamelaar.
Het zijn er zo weer 50…
Zó waar
Ik weet er alles van; de magische grens van 100 heb ik nog niet bereikt, maar ik ben aardig onderweg, iets van 70 ofzo.
+200, maar van alles en nog wat. Met name veel oude zwik waaraan nog wat werk zit.
Ah gelukkig …er zijn er meer
…Ik probeer regelmatig wat te verkopen en zoek dan een horloge maar zodra ik er één pak denk ik …oh best nog een gaaf ding en laat het dan maar weer …Is dit herkenbaar?
13 in de horlogekist, 2 in doos voor verkoop, 1 voor het sporten, 2 van vroeger die nog ergens rondzwerven, en degene om mijn pols maakt 19.
Met nog 3 in bestelling…