““Make my day”” zoals Clint zei tegen de bad boy.
Mooie verzameling Andre en mooi gedaan ook, die kast en die standaards…
Zeven stuks momenteel in de collectie
Ik 4, kan er maar 1 dragen en enkel in het weekend, ben nu al sinds de 4de erbij kwam aan het twijfelen of er 1 wegmag
Ik heb er nu 16.
Waarvan ik nu nog met 1tje bezig ben deze weer op te knappen.
Daarna krijgt deze een plaatsje in de bewaar box👍
1 bewaar box 6plekken, 1 tja wat moet ik er eigenlijk mee box ook 6 plekken.
1 om de pols, en 3 los in de kast
“13 JAAR LATER” Oké.
Uhm, hier een stuk of 10 horloges. Voornamelijk oud spul wat ik in jongere jaren veel gedragen heb. Ik beperk me tegenwoordig tot één (nieuw) horloge en wissel nauwelijks meer af. Soort van one piece collection…
Ik heb ze de laatste 6 mnd niet meer geteld maar denk nog tussen de 150 en 180 … er liggen er nu veel in de kast, geen plek om ze op een standaard te leggen
Wat, zo veel dat je het niet eens meer weet
Ik heb een doos voor 10, als de Quattro er is is ie vol.
Heb me voorgenomen dat er pas één bij mag als er een andere voor uit de doos gaat. Dat worden dus alleen maar upgrades
Allemaal nieuw? Ik heb veel vintage horloges en daarvan ook veel tussen de €20-€100 prijsklasse…
Bijna allemaal nieuw, op een erfstukje na.
Meeste zijn hier ook niet zo duur hoor. Duurste zijn m’n Squale en de Quattro.
Als ik daarna nog een duurdere koop wordt het een Rolex. Of een Damasko. Of een Sinn is ook tof. Of misschien wel een IWC, Fortis, Omega. Oh wacht…
Waar heb jij die vitrine vandaan???
Ik heb 6 horloges, waarvan ik er 3 nauwelijks draag.
Altijd fijn om 80+, 100+ etc te lezen… Kan ik 20 gelukkig aan mezelf verantwoorden waarvan er al een paar het nest gaan verlaten. Begin toch meer en meer richting een kleiner aantal te gaan. Een horloge die niet gedragen wordt is net een mooi schilderij in een opslag… zond. Mijn mening.
3 is al i need
Hahaha …ben je handig? …IKEA
Nog even oefenen, ga zo door.
Zéker …handiger dan mij i.i.g
Momenteel 5 en dat vind ik een mooi aantal.
Bedoeling is om uiteindelijk een kwartetje over te houden met 2x vintage en 2x modern.
Momenteel:
Pontiac Hydraulica S
Pontiac Hydraulica
Tissot Tradition Powermatic 80
LMM Grand’pa
Omega Seamaster Bumper
Best leuk om je verzameling in te krimpen van 15 naar 5. Weinig keuzestress en rust in het koppie.
Ik doe m’n best. Binnenkort wil ik eens een oud uurwerk uit elkaar gaan halen. Dat moet wel lukken denk ik. Als ik alle onderdelen dan van de grond bij elkaar heb geraapt moet het natuurlijk ook weer in elkaar😆