Hoeveel is deze echt duur horloge waard? ;)

Jaja…oudgediende komt ff door de bocht met een kneuzen vraag :joy:

Mijn pa kwam vanmiddag een bakkie doen bij mij en we hadden het nog even over horloges waarbij hij aangaf nog iets in de lade te hebben liggen. Een oud horloge uit Panama. Nee geen relatiegeschenk van General Noriega :grin:

De vraag is of wij er nog iets van kunnen maken?

En natuurlijk het allerbelangrijkste…hoeveel is de horloge waard? Moet toch minstens een paar ton zijn… :wink:

Maar ff serieus…mocht iemand iets weten, best leuk als er iets bekend is van het horloge.

3 likes

:joy:

8 likes

Nice :joy: :thumbsup:

1 like

Ik was er bijna serieus op ingegaan.

1 like

Whalla!

1 like

:thumbsup:

Ps het verhaal is echt…maar met een vette knipoog geplaatst. Mocht iemand toch heel toevallig iets weten over het merk en/of achtergrond dan houd ik mij aanbevolen.

But…chances are it’s a dud :grinning:

1 like
9 likes

Its a dud…kep em ook.

1 like

Je hebt m ook…serieus? :astonished:

David; je bent een aardige kerel en ik wil je niet teleurstellen…:blush: Mevrouw Klokkengek kwam net langslopen en taxeerde hem zo uit het bloten hoofd op 15 Euro ! :confounded: :grin: Gelukkig weet ze er niets van! :joy: :joy: :joy:

1 like

Het doet pijn aan mijn oren, en aan mijn ogen.

4 likes

Yep
Ik zal hem eens opzoeken.

1 like

:joy::joy::joy:

Say no more…nudge nudge…wink wink.

:joy:

1 like

Leuk…ben best wel benieuwd.

Sjeez…hoe enthousiast kan ik worden van een kermis klokje :blush:

Goud :joy:

1 like

Ik ga aan het aperitief, een heerlijk glas Pastis de Marseille, met Madame Klokkengek! :relaxed:

Fijne avond! :+1:

2 likes

:joy::thumbsup: I’m pissing my pants! :joy:

1 like

https://www.ebay.com/p/Solid-14k-Gold-Mens-Geneve-Date-Leather-Band-Quartz-Watch/1964592751?iid=382219089017
€122.50 nieuw in 14k solid gold:ok_hand:

1 like

1 like

Zal morgen eens in de dozen snuffelen want zover mijn aardappel kan terugdenken was het een sloper uit een partijtje.
Zit volgens mij een Frans quartzwerkje in (grof)

1 like