Dan kan je het nog beter gewoon negeren. Frustraties erop botvieren, de één nog geestiger en spitsvondiger dan de andere, schiet ook niet op.
Maar ze zorgen wel voor wat licht amusement op deze warme dag. TV is ruk, media enkel ellende, ik vermaak me wel zo. Toegeven het niveau perlon Jan halen we niet maar die was dan ook buitencategorie.
Heb je gelijk in natuurlijk. Maar de “spitsvondigheden” zullen zoals het forum nu is ingericht altijd blijven komen.
Hoi Gul,
leestekens lukken me niet altijd op het toetsenbord… ben het met Melvin eens dat hier vaak iets teveel een corpsbal-achtige sfeer heerst bij nieuwkomers die een vraag stellen als die van jou. Heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt, maar dit is niet geestig meer.
Veel waard is je horloge niet. Daar hadden de grappenmakers wel gelijk in. Je gaat er niet je studiekosten mee voorschieten.
Is ook niet verplicht maar iedere keer als er iemand komt wordt het weer iemand opgedrongen.
Antwoord op je vraag; wat de gek ervoor geeft. Quartz in een plastic kast. Tientjes werk als je geluk hebt.
Welkom op het forum
rond de 5 tot 12,50 euri
Op de rommelmark zou ik niet voor 1 € kopen, zelfs met een nieuwe batterij…
Ik zou meer betalen voor een mechanisch die gebroken is. En het is een kleine voor dame, die zijn nog winder waard.